صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر

کتاب «ایمنی‌شناسی و کاربرد محرک‌های ایمنی در آبزی‌پروری» چاپ شد

کتاب جدید «ایمنی‌شناسی و کاربرد محرک‌های ایمنی در آبزی‌پروری (با تاکید بر محرک ایمنی کیتوزان)» تدوین سعید مشکینی و علی‌اکبر طافی و ویراستاری جلال شایق از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منتشر شد.
کد خبر : 50973

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب «ایمنی‌شناسی و کاربرد محرک‌های ایمنی در آبزی‌پروری (با تاکید بر محرک ایمنی کیتوزان)» از سوی سعید مشکینی رئیس سابق واحد شبستر و علی‌اکبر طافی تالیف شده و با ویراستاری جلال شایق از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منتشر شد.


در این کتاب سعی شده است با توضیحاتی درباره سیستم ایمنی ماهیان و معرفی اندام‌ها و ارگان‌های این سیستم و نحوه عملکرد آن در برابر عوامل بیماری‌زا، آشنایی مختصریی با انواع ایمنی در ماهیان ایجاد شود.


نویسندگان با معرفی روش‌های درمانی گوناگون برای مبارزه با بیماری‌های ماهیان، در پایان گروه‌های مختلف محرک‌های ایمنی را با ارائه توضیحاتی معرفی کرده‌اند.


ویژگی این کتاب بیان ساده و کاربردی بودن آن برای تمام علاقه‌مندان آشنایی با سیستم ایمنی ماهیان و محرک‌های ایمنی در ۴ فصل است. فصل اول به آشنایی با سیستم ایمنی ماهی پرداخته و فصل دوم با عنوان شناسایی محرک‌های ایمنی و نحوه اثر آن‌ها در آبزیان است. فصل سوم شامل محرک‌های ایمنی استفاده شده در آبزیان و فصل چهارم به کیتوزان و نقش محرک ایمنی آن در آبزیان پرداخته است.


کتاب «ایمنی‌شناسی و کاربرد محرک‌های ایمنی در آبزی‌پروری (با تاکید بر محرک ایمنی کیتوزان)» در ۱۸۸ صفحه به قیمت ۲۰۰۰۰۰ ریال توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منتشر و به بازار عرضه شده است.


نویسندگان کتاب دکتر سعید مشکینی استادیار دانشکده دامپزشکی و منابع طبیعی دانشگاه ارومیه و سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و علی اکبر طافی دانشجوی دکتری تخصصی تکثیر و پرورش آبزیان دانشگاه ارومیه هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر