صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

داستان جنایی 3 دوست شهرستانی در تهران

3 جوان شهرستانی وقتی برای خرید خودرو به تهران آمدند با سناریوی جنایی عجیبی روبه‌رو شدند.
کد خبر : 50955

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه ایران نوشته است: این در حالی است که دوست مشترک این دو جوان ادعا دارد زمان حادثه از آنها جدا بوده است. ساعت 8 شب 27‌ آبان ماه سال جاری از بیمارستان تجریش به مأموران کلانتری 101 تجریش خبر مرگ مشکوک یک پسرجوان اعلام شد.


مأموران با گزارش این خبر بلافاصله خود را به بیمارستان رساندند و در جریان قتل پسر 35 ساله قرار گرفتند.بررسی‌ها نشان می‌داد این پسر به همراه یکی از دوستانش که حال وی نیز وخیم است به بیمارستان منتقل شده‌ اما پسر 35 ساله به دلیل شدت جراحات وارده از پای درآمد.در تحقیقات پزشکی قانونی مشخص شد این دو پسر با ضربات چاقو و چوب مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفتند که حال پسر دیگری به نام حمید وخیم و در کما است.با به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان جنایی تهران به دستور بازپرس بستان‌زاده از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند.بدین ترتیب یکی از دوستان مشترک این دو پسر از سوی پلیس شناسایی شد.محسن وقتی روبه‌روی بازپرس پرونده قرار گرفت، ادعا کرد: دوستانش مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته‌اند.


وی گفت: به همراه حمید و رضا برای خرید خودرو از نوشهر به تهران آمدیم.
حدود 15 میلیون تومان پول نقد نیز همراهمان بود. با یک فروشنده خودرو که سرایدار خانه ویلایی در تجریش بود قرار گذاشتیم تا خودرو را خریداری کنیم به همین خاطر چهارشنبه شب وارد محل شدیم و دوستانم به خانه مرد افغانی رفتند. وی تنها بود پس از آن من برای خرید شام از خانه خارج شدم، نیم ساعت بعد برگشتم و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. صدای درگیری و دعوا از خانه می‌آمد. خیلی ترسیدم مخصوصاً وقتی دیدم 6 مرد افغانی در حال فرار هستند سریعاً وارد ساختمان شدم و با بدن نیمه‌جان دوستانم روبه‌رو شدم که در حالی که دست و پایشان بسته بود کنار دیوار افتاده بودند. با دیدن این صحنه و بیهوشی دوستانم سریعاً به پلیس و اورژانس خبر دادم اما در میان راه رضا به دلیل شدت جراحات وارده به کام مرگ فرو رفت.
با ادعاهای این پسرجوان بازپرس بستان‌زاده با فرضیه پلیسی، وی را دستگیر کرد تا تحقیقات تکمیلی برای صحت داشتن این ادعا ثابت شود.
همچنین تلاش پلیس برای شناسایی 6 افغان که 15 میلیون پول را نیز با خود برده‌اند، ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر