صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

اسلوبودان‌ کواچ: سزاوار این رفتار نبودم/ ایران با هدایت من برای اولین بار قهرمان آسیا شد

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: قرارداد من تا المپیک ریو بود ولی مدیران فدراسیون والیبال بدون آنکه حرف‌های من را بشنوند تصمیم گرفتند قراردادم را فسخ کنند.
کد خبر : 50947

به گزارش گروه ورزشی آنا، اسلوبودان کواچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال در جام جهانی ژاپن از فسخ قراردادش با فدراسیون والیبال آن هم به صورت یکطرفه ابراز بی اطلاعی کرد و خود را مستحق این رفتار ندانست.


کواچ در این باره گفت: «عصبانی هستم. تیم ایران با هدایت من در مسابقات جهانی ششم شد و در بازی‌های آسیایی برای نخستین بار به مدال طلا رسید اما کسب مقام هشتمی در جام جهانی باعث شد همه این‌ها به فراموشی سپرده شود. اگر من بدترین مربی جهان هم باشم سزاوار این رفتار نیستم. البته آنها مدیران فدراسیون والیبال مسئول هستند و می توانند هر تصمیمی بگیرند.»


سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه با اشاره به نتایجی که همراه تیم ملی در مسابقات جهانی ژاپن کسب کرد، گفت: «صادقانه بگویم که نتایج بازی‌های ژاپن برای من راضی کننده نبود ولی واقعا نمی شد در بین دو تیم اول قرار گرفت. آنها به سرعت پیروزی بر آمریکا و روسیه را فراموش کردند و پس از مشورت با کارشناسان چنین تصمیمی گرفتند. زمان نشان می دهد که آیا حق با آنها بوده است یا خیر.»


وی ادامه داد: «بازیکنان با کیفیت و بزرگی داشتیم و من فکر می‌کنم که کارهای خوبی انجام دادیم که در ذهن ما خواهد ماند. برای من مردم ایران بسیار قابل احترام هستند. قرارداد من تا المپیک بود ولی آنها حتی نخواستند حرف‌های مرا بشنوند و نمی دانم چه برنامه ای برای انجام تعهدات خود دارند.»


سرمربی پیشین تیم ملی ایران در خصوص اینکه از پروجا پیشنهاد دریافت کرده است، گفت: «هیچ کس با من تماس نگرفته است. من از رئیس باشگاه پروجا هم تماسی نداشتم ولی در رسانه ها این خبر منتشر شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر