صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کرد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.
کد خبر : 508902

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان قزوین، با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.


صابری در ابتدای این دیدار، ضمن تبریک 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: صبر انقلابی، پایمردی و دفاع مستحکم از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از صفات آزادگان غیرتمندی است که با تأسی به سیره امام موسی‌ابن‌جعفر(ع) و دیگر ائمه هدی(ع)، اسیر اذیت و آزار دشمن بعثی و عوامل استکبار جهانی نشدند و به نماد روشنی از مظلومیت و در عین حال اقتدار انقلابیون مسلمان تبدیل شدند.


وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های حراست دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: اخلاق اسلامی جزو رویکردهای جدی حراست دانشگاه در مواجهه با استاد و دانشجو است، اخلاق محوری همراه با زیرکی، هوشمندی و ایجاد محیطی امن و پر از نشاط و آرامش برای توسعه علمی در کنار اعتلای فرهنگ اسلامی دانشگاه لازم است.


رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف الهی در محیط مقدس دانشگاه، تربیت و پرورش منابع انسانی اصیل، مومن، بیدار، آگاه به زمان و دانشمند است و این نکته به فضل خداوند در دستور کار حراست قرار خواهد داشت.


در ادامه این جلسه، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مسئولان و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره در انجام مأموریت های محوله بیش از پیش موفق و سربلند باشید.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر