صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۲۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

علی دایی: از کی‌روش پوست کُلفت‌تریم/ ما باید ده‌ها بار می‌مردیم و زنده می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال به بیماری کارلوس‌کی‌روش واکنش نشان داد و گفت: اگر سرمربی تیم ملی به خاطر فشارها مریض شده ما باید ده‌ها بار می‌مردیم و زنده می شدیم!
کد خبر : 50743

به گزارش گروه ورزشی آنا، علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های صبا و ذوب‌آهن گفت: «با توجه به تعطیلی لیگ تمرینات خوبی را در تهران پیگیری کردیم. خدا را شکر بازیکنانمان آماده این بازی هستند. فردا بازی سخت و حساس دیگری داریم که می‌تواند به ما خیلی کمک کند.»


وی ادامه داد: «گل‌محمدی ثابت کرده که جزو بهترین و کارآمدترین مربیان ما است و ذوب‌آهن هم همیشه از لحاظ سیستماتیک قوی است اما ما با این موارد کار نداریم و دوست داریم با توجه به تمرینات خیلی خوبی که داشتیم و بازی‌های دوستانه در این بازی پیروز شویم و در بالای جدول بمانیم.»


دایی ادامه داد: «تعطیلات جلو روند رو به رشد ما را گرفت، تعطیلات قبلی به ما خیلی کمک کرد اما قبل از این تعطیلات شرایط بسیار خوبی داشتیم و تعطیلات این فرآیند را برای ما قطع کرد.»


سرمربی صبا در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت:« ضعف‌های زیادی وجود دارد در سطح شهر چه تبلیغاتی شده است یا رادیو و تلویزیون قم کمک می‌کنند؟! من اطلاعی ندارم اما شاید خیلی‌ها نمی‌دانند فردا بازی است. اگر تبلیغات می‌شد مطمئنا فوتبال‌دوستان برای این بازی بزرگ می‌آمدند و ما می توانستیم بیشترین تماشاگر را داشته باشیم.»


دایی یادآور شد: «اکثر افرادی که فوتبال را دنبال می‌کنند از قشر ضعیف هستند. باید وسایل ارتباطی و رفت و آمد مردم را ساماندهی کرد. در همه دنیا نزدیک ورزشگاه حتما مترو دارد و همه خیلی راحت هستند. در اول فصل تمامی بلیت‌ها در دنیا به فروش می‌رسد. ما متاسفانه اول ورزشگاه می‌سازیم و بعد در مورد مسائل دیگر فکر می‌کنیم.»


سرمربی صبا در مورد اینکه کی‌روش مریض شده تاکید کرد: «نمی‌دانم چه بیماری گرفته است زیرا روزنامه نمی‌خوانم. همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم ملی با هر کسی که هست باید موفق باشد. اگر کی‌روش به خاطر فشارها و کمبود امکانات مریض شده ماها باید ده‌ها بار می‌مردیم و زنده می شدیم! البته او حق دارد؛ با چنین سیستمی کار نکرده و عادت نداشته است ما کمی پوست کلفت‌تر هستیم و با این شرایط هم کار می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر