صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام جهانگیری:

دانشگاه آزاد اسلامی به قطب کشاورزی استان هرمزگان رونق ببخشد

امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی با بیان اینکه این بخش قطب کشاورزی استان هرمزگان محسوب می‌شود، گفت: حضور دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد رشته‌های متناسب منطقه موجب رفع مشکلات شده و به کشاورزی رونق قابل توجهی می‌بخشد.
کد خبر : 507419

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میناب، باقر بارانی‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با حجت‌الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی دیدار و گفتگو کرد.


امام جمعه توکهور و هشتبندی در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب به عنوان دانشگاهی تأثیرگذار در این شهرستان می‌تواند از مهم‌ترین محورهای توسعه باشد؛ چراکه هیچ توسعه‌ای بدون علم و دانش رقم نخواهد خورد.


جهانگیری افزود: کسب توانمندی‌های بشریت در زمینه‌های مختلف به برکت علم و دانش بوده و مشکلات پیش آمده در طول تاریخ برگرفته از استفاده نادرست از آن است.


وی با بیان اینکه بخش توکهور و هشتبندی قطب کشاورزی استان هرمزگان محسوب می‌شود، مطرح کرد: حضور دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد رشته‌های متناسب منطقه می‌تواند موجب رفع بسیاری از معضلات و مشکلات باشد و به کشاورزی رونق قابل توجهی بخشد.


بارانی‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب نیز در این دیدار به ارائه اهداف و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب پرداخت و گفت: ایجاد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش توکهور و هشتبندی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار است که به‌زودی این امر مهم در منطقه رقم خواهد خورد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر