صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیران ماشین‌ساز اصفهان با دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

رئیس کانون مدیران ماشین‌ساز اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون مدیران ماشین‌ساز اصفهان با دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 50651

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امین جواهری با هیات همراه در بازدید از امکانات آموزشی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه واحد نجف‌آباد که به همت مدیریت امور سرمایه‌گذاری و اقتصادی شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد انجام شد، امکانات و تجهیزات موجود در این دانشگاه را در بالا‌ترین سطح ممکن توصیف کرد و گفت: بازدید امروز از دانشگاه آزاد نجف‌آباد به منظور بررسی و آشنایی با پتانسیل‌ها و امکانات موجود در این دانشگاه صورت گرفت. امکانات و تجهیزاتی که در این واحد دانشگاهی مشاهده کردم بسیار خوب و کم نظیر است و می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و کانون مدیران ماشین‌ساز و صنایع فلزی استان اصفهان باشیم.


عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان با توجه به توانمندی‌های سطح بالای دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد خاطرنشان کرد: این بازدید می‌تواند مقدمه‌ای برای ارتباط بیشتر صنایع با دانشگاه باشد.


جواهری ادامه داد: واحد نجف آباد می‌تواند در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و کاربرد علم در صنعت کمک بسزایی داشته باشد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با این میزان از توانمندی می‌تواند نه تنها نیاز علمی صنایع استان اصفهان، بلکه نیاز‌های علمی و پژوهشی صنایع سایر استان‌ها را نیز برطرف سازد.


وی افزود: من به مدیران صنعت و کارفرمایان استان اصفهان و سایر استان‌ها پیشنهاد می‌کنم حتما در اسرع وقت از دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد دیدن کنند و از نزدیک با این امکانات عظیم آشنا شوند. برای بنده حقیقتا روز بسیار خوب و به یاد ماندنی بود که فرصت بازدید از این مجموعه آموزش عالی کشور را یافتم. همچنین به استادان و دانشجویانی که در این مرکز بزرگ علمی تحصیل می‌کنند بابت داشتن این امکانات و شرایط آموزشی تبریک می‌گویم.


در پایان این بازدید هیات صنعتی بازدیدکننده با شرکت در نشست مدیریت سرمایه گذاری اقتصاد دانش‌بنیان واحد نجف‌آباد به بحث و بررسی درباره راه‌های گسترش ارتباط با دانشگاه پرداختند و در پایان این جلسه قرار شد با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه و تشکل مدیران ماشین‌ساز استان اصفهان شرایط همکاری دانشگاه با این نهاد صنعتی تسهیل شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر