«بچۀ فلاح» به لیدزیونایتد میرود؟
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، احسان محمدی با این مقدمه در عصر ایران نوشت: «آنها محبوبترین دوقلوهای فوتبال ایران هستند. میلاد و مهرداد محمدی. آن قدر شبیه به هم که هنوز هم برای بسیاری تشخیص این که کدام یک در بلژیک بازی میکند و کدام یک در آوس پرتغال سخت است. وقتی موهای سرشان را مدل سربازی کوتاه میکنند، تشخیص، سختتر هم میشود! خودشان یک بار در برنامه ۹۰ اعتراف کردند از این شباهت استفاده کردهاند و در یک مسابقه هر کدام یک نیمه به زمین رفتهاند!
شب گذشته مهرداد مهمان برنامۀ فوتبال برتر بود و مثل همیشه گفتوگویش در شبکههای اجتماعی بهواسطه شوخیهایش مورد توجه قرار گرفت. این که گفت: «از زبان پرتغالی فقط فحشهایش را یاد گرفته!» بازیکنی که در اولین فصل حضورش در پرتغال ۶ بار بهترین بازیکن زمین شد و حالا این بخت را دارد که به تیمهای بزرگتری برود.
باشگاه لیدزیونایتد انگلیس هم برای به خدمت گرفتن میلاد علاقه نشان داده است؛ تیمی که ستارههایی مثل اریک کانتونا، جیمی فلوید هاسلبنک، مارک ویدوکا، آلن اسمیت، دیوید بتی، جکی چارلتون، تونی یبوآ، ریو فردیناند، توماس برولین و ... در آن توپ زدهاند.
یک انتقال دلچسب که اگر رخ بدهد لیگ برتر جزیره را برای ما جذابتر میکند. پسری که هیچ وقت از این که بگوید پیک رستوران بوده ابایی ندارد. بچۀ جنوب شهر با تهلهجه و بیادا. مردم دوستش دارند حتی اگر در چند برنامۀ تلویزیونی میزان سوادش در تاریخ و جغرافیا دستمایۀ شوخی و خنده قرار بگیرد.
او جایی ادعا نکرده که جغرافیادان است. اتفاقاً هر وقت تریبون داشته گفته خیلی دنبال «سواد - مواد» نبوده و عشقش کار و مادر و فوتبال است. شاید به خاطر همین بینقاب بودن کمتر در بین اهل رسانه کُشته - مرده دارد. از آنهایی که چند نفر استوریهای اینستاگرامشان را تبدیل کنند به مهمترین خبر روز فوتبال ایران!
در عصر جدید این یکی از الزامات مدرن است که ستارهها باید کنار دستشان مشاور رسانهای داشته باشند یا دست کم کسانی که آنها در تیتر خبرها نگه دارند. میلاد اگر داشت درخشش مقابل آس رم حتماً بیشتر از سوتی دادنش موقع پرتاب اوت دستی وایرال میشد. او که حالا پیراهن خنت بلژیک را میپوشد در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا در خانه رم آن قدر مقابل اسپینازولا خوش درخشید که پائولو فونسکا مجبور به تعویض مهره خودش شد.
بازیکنی که از تیم روسی با نام غریب احمد گروژنی به بلژیک رفته است برای اثبات خودش خیلی تلاش کرد؛ آن هم وقتی که رسانهها بیشتر روی بازیکنان دیگر تمرکز داشتند.
مهدی مهدویکیا زمانی که در عضویت باشگاه آلمانی هامبورگ بود میگفت حتی در تمرینات تیم هم یک تیم تجهیزشده رسانهای برای پوشش فعالیت نائوهیرو تاکاهارا بازیکن ژاپنی از این کشور میآیند و کوچکترین اتفاقات مربوط به او را پوشش میدادند اما من تنها بودم.
این «تنها بودن» شاید امروز به مدد شبکههای اجتماعی تا اندازه رفع و رجوع شده باشد و بعضی بازیکنان بهتنهایی به تیم رسانهای خودشان تبدیل شده باشند اما میلاد این طور نیست. دستکم آن چه ما میبینیم نشان میدهد او به حمایت رسانهای نیاز دارد. بازیکن سختکوش و با استعدادی که سماجت یکی از ویژگیهای بازی اوست، نیاز دارد که در داخل و خارج از کشور یک مشاور رسانهای کار بلد داشته باشد. کسی که درخششهایش را علنیتر کند و البته رابطهاش با هواداران تیم خنت را مستحکمتر. آن وقت شاید برای بچۀ «منطقه فلاح» مسیرها به انگلیس هموارتر شود.»
انتهای پیام/4127
انتهای پیام/