صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
شریعتی در گفتگو با آنا:

فراکسیون شهید دیالمه مجلس یازدهم تشکیل شد+ اسامی اعضای هیئت رئیسه

نماینده مردم تهران در مجلس از تشکیل فراکسیون شهید دیالمه در مجلس یازدهم خبر داد و گفت: امروز اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون انتخاب شدند.
کد خبر : 506135

مالک شریعتی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از تشکیل فراکسیون شهید دیالمه در مجلس خبر داد و گفت: ظهر امروز اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون در مجلس یازدهم با اجماع آرای اعضای حاضر در نشست فراکسیون انتخاب شدند.


وی ادامه داد: مالک شریعتی نیاسر به عنوان رئیس، روح الله نجابت نایب رئیس، جلال رشیدی کوچی به عنوان  سخنگو، فاطمه قاسمپور به عنوان دبیر اول و ابوالفضل عمویی به عنوان دبیر دوم این فراکسیون انتخاب شدند.


شریعتی با اشاره به موضوعاتی که در این فراکسیون دنبال خواهد شد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی برای جبران عقب‌ماندگی کشور در عدالت مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تقویت امر به معروف و نهی از منکر مردم نسبت به مسئولان، ایجاد شفافیت در همه ارکان کشور، مبارزه با فساد و مفسدین و پیگیری تصویب قوانین مورد نیاز، حذف رانت و تبعیض با استفاده از ابزارهای نظارت و تقنین، حمایت قانونی از مدیران سالم و صالح و همکاری با سازمان‌های مردم نهاد ناظر بر مسئولان از اهم برنامه‌های این فراکسیون است.


انتهای پیام/4151/


انتهای پیام/

ارسال نظر