صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

مسابقه کتاب‌خوانی «ولایت علی» به مناسبت عید غدیر

مسابقه کتاب‌خوانی «ولایت علی» با محوریت کتاب «آن است شیوه حکومت» نوشته سید مهدی شجاعی در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
کد خبر : 506027

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتابخانه فرهنگسرای اندیشه با همکاری خانه قرآن منطقه 7 مسابقه کتاب‌خوانی «ولایت علی» را به مناسبت عید سعید غدیر برگزار می‌کند.


کتاب انتخاب‌شده برای این مسابقه کتابخوانی «آن است شیوه حکومت» نوشته سید مهدی شجاعی، نویسنده نام‌آشنای کشور است و شامل فرمان‌های امام علی (علیه‌السلام) به مالک اشتر برای حکومت‌داری است.


علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «ولایت علی» می‌بایست پس از دریافت سوالات و فایل کتاب، پاسخ‌های خود به سوالات چهارگزینه‌ای را در قالب یک عدد 10 رقمی به همراه مشخصات خود (نام و نام خانوادگی) به شماره 200018377 پیامک کنند. همچنین شرکت‌کنندگان برای دریافت فایل کتاب و سوالات می‌توانند به سایت فرهنگ‌سرای اندیشه مراجعه کنند.


لازم به ذکر است مسابقه کتاب‌خوانی «ولایت علی» از تاریخ 13 تا 23 مردادماه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این بازه زمانی فرصت دارند پاسخ‌های خود را ارسال کنند. به 10 نفر برتر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر