صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با آنا:

«جریان تحریف» درصدد کتمان دستاوردهای کشور است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جریان تحریف درصدد پنهان و کتمان کردن واقعیت‌هاست و همچنین جریان تحریف تلاش می‌کند تا اکاذیب را در جامعه اشاعه دهد.
کد خبر : 505262

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید قربان که گفتند جریان تحریف به موازات جریان تحریم علیه ملت ایران فعالیت می‌کند، اظهار کرد: جریان تحریف درصدد پنهان و کتمان کردن واقعیت‌هاست و همچنین این جریان  تلاش می‌کند تا اکاذیب را در جامعه اشاعه دهد.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پیشرفت‌های چشم‌گیری در حوزه‌های دفاعی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی و نیز کشاورزی داشته است، یادآور شد: ایران مقتدرترین کشور منطقه است و امروزه سایر کشورهای منطقه نیازمند حمایت جمهوری اسلامی ایران هستند.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی به‌واسطه قدرت رسانه‌های خود در عرصه فضای مجازی تلاش می‌کند تا دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی و پزشکی پنهان و غیرآشکار باقی بماند و هیچ اشاره‌ای به‌ آنها نمی‌کند، اما برعکس تلاش می‌کند ضعف‌ها را نشان دهد یا اینکه با وارونه نشان دادن حقایق، دستاوردهای جمهوری اسلامی را کتمان سازد که این همان جریان تحریف است که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و متأسفانه برخی هم در داخل به این جریان دامن می‌زنند.


ابراهیمی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در این خصوص که اگر تحریف از بین برود تحریم از بین خواهد رفت، گفت: یعنی اگر واقعیت‌ها گفته شود، جمهوری اسلامی در جایگاه خوبی قرار دارد؛ بنابراین با بیان واقعیات امید در جامعه افزایش خواهد یافت و با افزایش امید، تحریم‌ها ناچیز می‌شود.


وی تأکید کرد: تا زمانی‌که جریان تحریف در کشور و در فضای مجازی جولان می‌دهد، یأس و ناامیدی مردم هم ادامه خواهد داشت، پس باید این جریان از بین برود.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر