صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سخنگوی انجمن لاستیک ایران:

قیمت لاستیک مجدد افزایش یافت

مصطفی تنها گفت: هزینه‌های تولید در هر واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و میزان افزایش قیمت به آنها تا سقف 25 درصد ارائه خواهد شد.
کد خبر : 504852

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، مصطفی تنها سخنگوی انجمن لاستیک ایران با اشاره به اینکه تولیدکنندگان تایر در تیرماه امسال به صورت علی الحساب مجوز افزایش 30 درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرده بودند، اظهار کرد: در آن مقطع تاکید شد که نیاز تولیدکنندگان به افزایش قیمت بیش از این رقم است و قرار شد سازمان حمایت این موضوع را به صورت کارشناسی بررسی در نهایت مجوز جدید افزایش قیمت را به تولیدکنندگان ارائه دهد.


وی گفت: قیمت ارز مصرفی در صنعت تایر 4 برابر شده و تولیدکنندگان نمی‌توانند با قیمت‌های قبلی به فعالیت خود ادامه دهند، چرا که توجیه اقتصادی ندارد.


سخنگوی انجمن  لاستیک کشور اضافه کرد: برهمین اساس سازمان حمایت مجوز افزایش قیمت 25 درصدی تایر را برای تولیدکنندگان صادر کرده است به این صورت که هزینه های تولید در هر واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و میزان افزایش قیمت به آنها تا سقف 25 درصد ارائه خواهد شد.


تنها ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از تولیدکنندگان مجوز را دریافت کرده و در تعدادی دیگر سازمان حمایت مشغول بررسی کارشناسی هزینه‌های تولید آنهاست.


انتهای پیام/4141


انتهای پیام/

ارسال نظر