صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
دلایل قهرمانی‌های متعدد پرسپولیس و ناکامی‌های استقلال از زبان کارشناسان؛

ورمزیار: الان وقت قضاوت مجیدی نیست/ پرسپولیس و تیم دیگری از ایران قهرمان آسیا نمی‌شوند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: عملکرد فرهاد مجیدی را باید در انتهای فصل بررسی کرد و الان وقت قضاوت او نیست.
کد خبر : 504851

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال در شرایطی 7 فصل است که با قهرمانی در لیگ برتر بیگانه بوده که پرسپولیس در چهار فصل اخیر به‌عنوان نخست رسیده و موفق به ثبت پوکر قهرمانی شده است تا هواداران آبی‌پوش از وضعیت تیمشان ناراضی باشند. به همین منظور گروه ورزشی خبرگزاری آنا در نظر دارد نظر کارشناسان خبره را در خصوص موفقیت‌های پرسپولیس و ناکامی‌های استقلال جویا شود.


صادق ورمزیار در خصوص ناکامی‌های استقلال در چند فصل اخیر به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: آبی‌پوشان در سالیان اخیر شرایط متفاوتی داشتند. تغییرات گسترده در مدیریت، کادر فنی و بازیکنان مانع هماهنگی و متحد شدن تیم شد و به تزلزل انجامید. با رفتن وینفرد شفر و آمدن استراماچونی امیدهای زیادی در دل هواداران برای موفقیت ایجاد شده بود اما عدم مدیریت در حفظ استراماچونی این فصل که شانس رسیدن به قهرمانی داشت به پرسپولیس اجازه دهد تا بار دیگر به‌عنوان تیم نخست شناخته شود.


وی افزود: با آمدن فرهاد مجیدی او تلاش زیادی کرد تا تیمش نتیجه بگیرد ولی نیاز به زمان دارد. به نظرم باید تمام‌قد از او حمایت شود چون از سرمایه‌های استقلال است. الان وقت قضاوت او نیست. در آخر فصل می‌توان کارنامه او را بررسی و نقاط ضعف و قوت تیمش را مشخص کرد. تصمیم کلی برای ادامه همکاری با مجیدی در انتهای فصل باشد ولی در حال حاضر باید حمایت کاملی از او شود تا بتواند در بازی‌های باقی‌مانده بهترین نتایج را کسب کند.


پیشکسوت تیم استقلال یادآور شد: برانکو ایوانکوویچ مربی بادانشی بود که قبل از حضور در پرسپولیس آشنایی خوبی با شرایط فوتبال کشورمان داشت. او توانست با ثباتی که در تیمش به وجود آورد، پرسپولیس را در مسیر موفقیت قرار دهد و بدون آنکه تغییر محسوسی داشته باشد، نتایج درخشانی به دست آورد. پس از رفتن برانکو نیز مربیانی چون گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی نان ثبات تیم را خوردند چون بازیکنان شناخت کاملی از هم داشتند و در نهایت گل‌محمدی توانست تیم ساخته و پرداخته برانکو را به قهرمانی برساند.


وی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس یا دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: رسیدن به قهرمانی در عالی‌ترین مسابقات باشگاهی فوتبال آسیا کار بسیار دشوار و سختی است. به نظرم هیچ تیمی از ایران نمی‌تواند برابر تیم‌های قدرتمند آسیا برنده از زمین خارج شود چون رقبای مهم، بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده‌اند و با توجه به امکانات سخت‌افزاری مناسبی که از آن بهره می‌برند در شرایط بهتری هستند.


ورمزیار تأکید کرد: قطع به‌یقین نه پرسپولیس و نه تیمی از ایران نمی‌تواند فاتح لیگ قهرمانان آسیا شود. حتی اگر تمام توان خود را خرج کنیم به دلیل وضعیت بهتری که رقبا دارند، جام به تیم‌های ایرانی نمی‌رسد. نباید توقع قهرمانی داشته باشیم، اگرچه من هم مانند تمامی ایرانی‌ها دوست دارم تیمی از کشورمان به‌خصوص استقلال قهرمان قاره کهن شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر