صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر عنوان کرد؛

حمایت از پایان‌نامه‌ دانشجویان با موضوعات فرهنگی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان را مطرح و هدف از آن را حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوعات فرهنگی عنوان کرد.
کد خبر : 503876

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، عبدالرسول مستأجران صبح امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه بین دو نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی در راستای استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر منعقد شده است.


وی اضافه کرد: ایجاد زمینه برای بسط و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و افزایش مشارکت استادان، دانشجویان و کارکنان در ترویج ارزش‌های دینی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید:


دانشگاه آزاد اسلامی دستگاه برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه شد


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با تأکید بر ضرورت توسعه و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: تلاش در برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی مشترک و ایجاد زمینه برای الگوسازی و علمی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر از موضوعات تفاهم‌نامه است.



مستأجران افزود: راه‌اندازی و توسعه گروه‌های پژوهشی و اجتماعی، ایجاد پویش‌های سلامت اداری در فضای مجازی و تولید محتوای ترویجی فرهنگی از موضوعات دیگر مورد تأکید در تفاهم‌نامه بین دو نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان است.


وی متذکر شد: انعقاد این تفاهم‌نامه زمینه لازم را برای حمایت از کانون‌های دانشجویی فرهنگی، هنری و قرآن و عترت مهیا می‌کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر عنوان کرد: همکاری دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های برنامه‌ریزی امور فرهنگی، مطالعات فرهنگی و رسانه و دانشجویان کارشناسی رشته گرافیک در راستای فرهنگ‌سازی، تولید و طراحی محصولات فرهنگی مورد تأکید قرار گرفته است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر