صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴
در جلسه ممیزی رشته‌ واحد اصفهان

علوی‌فاضل: روند ممیزی رشته‌های تحصیلات تکمیلی موفقیت‌آمیز بود/ اقدامی جهادی در حوزه نظارت بر کیفیت آموزش عالی

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرآیند ممیزی تمامی رشته‌های تحصیلات تکمیلی واحدهای دانشگاهی کشور با رویکردی علمی و جهادی با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر : 50382

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر مجتبی علوی فاضل که عصر دیروز در جلسه ممیزی رشته‌ها در واحد اصفهان (خوراسگان)سخن می‌گفت، افزود: این یک اقدام منحصر به فرد در حوزه آموزش عالی کشور است، این ممیزی کیفی بوده و نشان دهنده آن است که جوسازی‌های صورت گرفته علیه دانشگاه فاقد پایه و اساس علمی است و دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر گسترش تحصیلات تکمیلی نسبت به رعایت کیفیت‌های استاندارد و قانونی اهتمام جدی دارد.


رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما توصیه داریم دانشگاه‌های دیگر اعم از دولتی و غیردولتی هم برای رشته‌های خود همین فرآیند را طی کنند و در دانشگاه آزاد اسلامی این آمادگی وجود دارد که تجربیات خود را در این خصوص به وزارت علوم منتقل کند.


علوی فاضل افزود: با این ممیزی‌ها مشخص شد توان علمی خوبی در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و نادیده گرفتن این توان ارزشمند مصداق نادیده گرفتن یکی از سرمایه‌های مهم کشور در حوزه آموزش عالی است چرا که دانشگاه آزاد اسلامی که از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری جهان است پس از این ممیزی‌ها با اطمینان می‌توان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از این ظرفیت عظیم علمی از معتبرترین دانشگاه‌هاست.


وی با تأکید بر این که این اقدام یک اقدام جهادی در حوزه نظارت بر کیفیت آموزش عالی بود، ابراز کرد: در اینجا لازم می‌دانم از تلاش و زحمات همه واحدهای دانشگاهی که با دقت و سرعت کار کردند، صمیمانه سپاسگزاری کنم و این باعث اعتمادبخشی به مسئولان دانشگاه و دانشجویان و استادان و اعتماد به نفس بیشتر در توسعه آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر