صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تأکید کرد؛

ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی و شیوه‌های علمی برای جذب دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط حساس کنونی بر ضرورت استفاده بهینه و حداکثری از فضای مجازی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین علمی به‌منظور جذب دانشجو تأکید کرد.
کد خبر : 502817

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، کمیته جذب و پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه و مدرسه سما با حضور کارکنان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در این جلسه با اشاره به این موضوع که استمرار فعالیت هر سازمانی به نحوه و چگونگی مشتری‌مداری آن سازمان وابسته است بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تأکید و اظهار کرد: پاسخگویی شایسته، مطلوب، درخور و در شأن ارباب رجوع به‌ویژه استادان و دانشجویان، اثربخشی بسیار بالایی را در راستای قوام و بقای سازمان داراست.


سیدمحمدرضا رئیس‌السادات با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط حساس کنونی بر ضرورت استفاده بهینه و حداکثری از فضای مجازی و بهره‌گیری از تجارب و شیوه‌های نوین علمی به‌منظور جذب دانشجو تأکید کرد و افزود: مردم باید تصویر واقع‌بینانه‌ای از توانمندی‌های دانشگاه داشته باشند و این می‌طلبد که کارگروهی در راستای استخراج ظرفیت‌های دانشگاه با حضور استادان و کارکنان شکل گیرد و در تبلیغاتی که به‌منظور جذب دانشجو صورت می‌گیرد علاوه‌بر رعایت شأن دانشگاه، این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها منعکس شود.


به گزارش آنا، در این نشست کارگروه‌هایی شامل کارگروه عملیاتی (اجرایی) به‌منظور انجام تبلیغات محیطی و میدانی، کارگروه فضای مجازی به‌منظور انجام تبلیغات لازم در فضای مجازی، کارگروه ایجاد محتوای تبلیغاتی، کارگروه شناخت و استخراج ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه، کارگروه برنامه‌ریزی و کارگروه بانوان تشکیل و وظایف هر یک از آنها تشریح شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر