صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۹
با معرفی مسئول جدید؛

خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر جان تازه‌ می‌گیرد

رئیس اداره خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 502703

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار و سیدمرتضی محمودی که در سوابق کاری خود مدیرکلی امور اداری، مدیریت روابط عمومی و مسئولیت تشکل‌های اسلامی و سیاسی استادان و دانشجویان این دانشگاه را دارد به عنوان رئیس جدید اداره خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر معرفی و از تلاش‌های غلامحسین وطن‌خواه قدردانی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه باید مرکز تعقل، تعلیم و تهذیب باشد، گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی براساس تعالیم دینی و منویات بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و در چارچوب سند نقشه جامع علمی کشور حرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر معرفی شد


عبداللهی با بیان اینکه مبدأ دانشگاه تحولات علمی و فرهنگی  است، تصریح کرد: در این اسناد اصول، مبانی، مأموریت و رسالت، راهبردهای کلان و خرد، برنامه‌ها و اقدامات اجرایی تبیین شده، آشنایی و هماهنگی با آن برای دانشگاهیان ضرورت دارد.


وی با تأکید بر اینکه موجودیت و اساس دانشگاه اعضای هیئت علمی و دانشجویان هستند، عنوان کرد: همه باید در این ریل و مسیر حرکت کرده و شهد شیرین علم و دانش را به کام جامعه تزریق کنیم. 



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه اداره خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر یکی از بخش‌های ستادی و تأثیرگذار آموزش است، مطرح کرد: اداره خدمات آموزش باید با فعالیت‌های دوراندیشانه و هدفمند، حلقه وصل تمام بخش‌های آموزشی، غیرآموزشی و حتی نهادهای بیرونی و مردم باشد.


عبداللهی با تأکید بر اینکه امور آموزشی بسیار گسترده و جذاب است، توضیح داد: نظارت لحظه‌ای و بدون توقف در این بخش و سایر حوزه‌های مرتبط باید جاری و ساری شود.


اخلاق خط قرمز یک نهاد علمی و تربیتی است


وی با بیان اینکه سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان از طریق سازمان صورت می‌گیرد و برنامه‌ها و اقدامات اجرایی برعهده واحدهای دانشگاهی است، تشریح کرد: حرکت دانشگاه باید بر مدار علم و عقلانیت باشد، به‌طوری‌که تحولات در این چارچوب صورت گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر مطرح کرد: فعالیت در حوزه آموزش با محور گروه‌های تخصصی و بدنه کارشناسی صورت می‌گیرد که با تقویت ساختاری و شبکه‌ای آنها امور تسهیل و رضایت مراجعان و اعتماد به مجموعه دانشگاه بیشتر می‌شود. 


عبداللهی با تأکید بر اینکه باید به حیثیت و شأن مردم  اهتمام داشته باشیم، تصریح کرد: مردم شایسته تکریم هستند و این امر باید در عملکرد ما به وضوح آشکار شود.


وی اخلاق را خط قرمز یک نهاد علمی و تربیتی دانست و یادآور شد: در دانشگاه آزاد به واسطه پسوند اسلامی آن این خط قرمز پر‌رنگ‌تر و مضاعف‌تر است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت نظام پایش و سامانه پژوهشیار در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی آبروی علمی دانشگاه و آحاد مردم است و باید در این راستا کمال حمایت، مراقبت و نظارت اعمال شود.


عبداللهی ادامه داد: البته در این مقوله مهم و محوری فقها و اندیشمندان بر این باورند که استادان  و دانشجویان وظیفه‌شناس باید مقابل منکر که به حیثیت و آبروی علمی کشور لطمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند، ایستادگی کنند.


وی با تأکید بر انجام فعالیت‌ها به صورت دانش‌بنیان و تعاملی متذکر شد: این مهم سبب می‌شود تا امور با بالاترین کیفیت و رضایت انجام شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان موفقیت این دانشگاه در برگزاری آموزش آنلاین تشریح کرد: این اعتبار به واسطه ظرفیت حرفه‌ای و تخصصی حوزه فناوری استان بوشهر و در بستر سیدا ایجاد شده است.


عبداللهی با بیان اینکه در همه امور به نوآوری نیاز داریم، عنوان کرد: شریعت مبین اسلام بیشترین تأکید را بر علم  دارد و در حکومت اسلامی نیز مناسبات بر این شاخص قابل تعریف و تبیین است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر