صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۹
مهرداد علی قارداشی در گفتگو با آنا:

نوشاد حق دارد گلایه کند/ به دنبال پروسه استخدام او هستیم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در هیئت دولت موضوع مصوب شد که مدال‌آوران بازی‌های آسیایی استخدام شوند و امیدوارم هر چه زودتر استخدام او انجام شود. نوشاد حق دارد گلایه کند.
کد خبر : 502659

مهرداد علی قارداشی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت پینگ‌پنگ‌بازان گفت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا طبیعی است که خیلی از ورزشکاران برنامه‌های همیشگی خود را نداشته باشند. پینگ‌پنگ‌بازان هم چنین شرایطی دارند و هم‌اکنون آنها در شهرهای خودشان و در سالن‌ها تمرین می‌کنند. در وضعیت فعلی اولویت همه فدراسیون‌ها سلامتی بازیکنان و مربیان است. به همین خاطر ما نمی‌توانیم تصمیماتی بگیریم که برخلاف این موضوع باشد. متأسفانه شیوع کرونا شدت گرفته و باید بیشتر از گذشته مسائل بهداشتی را رعایت کنیم تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.


وی در مورد گلایه‌های نوشاد عالمیان و نداشتن شغل و بیمه گفت: نوشاد هر چقدر که گلایه کند حق دارد. به اعتقاد من باید به او بیشتر از اینها رسیدگی شود. امیدوارم که هر چه سریع‌تر بحث استخدامش حل شود. زمانی که در بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال شد، ما به دنبال بحث استخدام او بودیم و حتی از طرف فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان نامه نوشتیم تا این پروسه زودتر به وقوع بپیوندد. امیدوارم که هر چه زودتر فرآیند اداری و استخدامی او به سرانجام برسد. به هر حال در هیئت دولت این موضوع مصوب شد که مدال‌آوران بازی‌های آسیایی استخدام شوند، بنابراین باید هر چه زودتر این کار برای نوشاد انجام شود.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز تأکید کرد: ضمن اینکه نباید این نکته را فراموش کنیم که مدال نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی یکی از باارزش‌ترین مدال‌های تاریخ تنیس روی میز ایران بوده است. نوشاد موفق شد پس از 52 سال این مدال را کسب کند، بنابراین نیاز دارد که بیشتر از اینها دیده شود و از او حمایت کنند. اگر هم گلایه می‌کند و می‌گوید نه شغل دارد و نه بیمه، حرف‌هایش کاملاً درست است. آنها قهرمانان این کشور هستند و باید بیشتر از همیشه مورد حمایت قرار بگیرند.


وی در مورد برگزاری رقابت‌های جهانی در اسفند ماه 99 عنوان کرد: به اعتقاد من بعید است که این مسابقات برگزار شود و من احتمال آن را صفر درصد می‌دانم. به این خاطر که این چهارمین مرتبه است که تاریخ این رقابت‌ها تغییر کرده است. ابتدا قرار بود در فروردین برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این زمان به تیر ماه موکول شد و پس از آن دوباره تصمیم‌گیری شد و اعلام کردند که در مهر ماه مسابقات را برگزار می‌کنند و حالا هم در تازه‌ترین تصمیم قرار است در اسفند شاهد برگزاری این مسابقات باشیم. قطعاً شرایط فعلی آنها را تحت فشار قرار داده و به همین خاطر است که مدام تاریخ مسابقات تغییر می‌کند.


قارداشی در مورد کسب سهمیه المپیک توکیو توسط پینگ‌پنگ‌بازان گفت: ما هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان شانس کسب سهمیه داریم اما موضوع مهم این است که باید ببینیم با شرایط فعلی اصلاً المپیک برگزار می‌شود یا خیر. پس از اینکه این موضوع مشخص شد، باید زمان برگزاری مسابقات مقدماتی و کسب سهمیه تعیین شود که من بعید می‌دانم این اتفاق صورت بگیرد. البته این تصمیم توسط مسئولان IOC کنفدراسیون قاره‌ای یا فدراسیون جهانی گرفته می‌شود و ما دخالتی در آن نداریم اما من به عنوان یک شهروند و کسی که شرایط کشور خودمان و سایر کشورها را می‌بینم، استنباطم این است که شاید المپیک برگزار نشود. به هر حال باید ببینیم در آینده چه تصمیمی می‌گیرند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر