صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۸ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

ملی‌پوشان‌ در دل اقیانوس6 گل زدند؛ یک گام تا صعود

شاگردان کی‌روش با ارائه یک بازی برتر موفق شدند بار دیگر گوام را شش تایی کنند.
کد خبر : 50222

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 9 صبح امروز در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه در گروه D آسیا در خانه گوام به مصاف این تیم رفت و موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه شش صفر به پیروزی برسد. این دیدار در ورزشگاه «دددو» برگزار شد و گل‌های ایران را در این بازی مهدی طارمی(11)و(63)، کمال‌الدین کامیابی‌نیا(30)، رامین رضاییان(49)، مسعود شجاعی(51) پنالتی و کریم انصاری‌فرد(53) به ثمر رساندند.


در این دیدار اشکان دژاگه کارت زرد گرفت و علیرضا بیرانوند در دقیقه 71 اخراج شد تا تیم ملی 20 دقیقه پایانی را 10 نفره مقابل گوامی ادامه دهد که از دقیقه 51 با اخراج ماتکین مدافع خود 10 نفره شده بود. با توجه به اینکه تا قبل از اخراج بیرانوند کی‌روش از سه تعویض خود استفاده کرده بود عزت‌الله پورقاز مدافع تیم ملی در دقایق باقیمانده جانشین بیرانوند در درون دروازه شد.


شاگردان کی‌روش با این برد 14 امتیازی شد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کردند و در صورتی که عصر امروز نیز عمان موفق شد ترکمنستان را شکست دهد، سایر تیم‌های گروه به جز ایران و عمان از دور رقابت‌ها حذف شده و شانس صدرنشینی و صعود مستقیم برای دو تیم ایران و عمان باقی خواهد ماند.


بنابراین دیدار مستقیم ایران و عمان که 10 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، جنگ صدرنشینی و صعود مستقیم بین ایران و عمان محسوب می‌شود تا تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شده و تیم دوم نیز در صورتی که بین چهار تیم برتر گروه‌های هشت گانه باشد، شانس صعودش به مرحله پایانی انتخابی همچنان حفظ شود. البته دیدار هفته نهم دو تیم ایران و عمان مقابل تیم‌های هند و گوام نیز می‌تواند در سرنوشت صعود این دو تیم تأثیرگذار باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: گوام ایران
ارسال نظر