صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۸ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌ها و هیئات دانشجویی استان همدان:

تشکل‌های سیاسی مستقل و بدون وابستگی جناحی و فردی عمل کنند

نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌ها و هیئات دانشجویی در استان همدان گفت: تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویان به صورت مستقل و بدون وابستگی جناحی و فردی نسبت به انجام فعالیت‌هایی که به بینش و آگاهی سیاسی مخاطبان کمک کند، اهتمام جدی ورزند.
کد خبر : 50178

سید علی اصغر تروهید در گفت‌وگو با خبرنگار آنا، درباره جایگاه تشکل‌ها و هیأت دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاهیان به عنوان یکی از ارکان فعالیت‌های سیاسی، نقش مهم و سازنده‌ای در بصیرت افزایی و افزایش نشاط سیاسی در میان دانشجویان و دانشگاهیان دارد.


وی تصریح کرد: در استان همدان خوشبختانه در تشکل‌های سیاسی – اسلامی اساتید و دانشجویان فعالیت‌های قابل ملاحظه‌ای صورت می‌پذیرد تا جایی که تشکل سیاسی – اسلامی از سال ۱۳۸۱ با حضور استاداندانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان فعال شد و شاید بتوان گفت یکی از تشکل‌های نمونه از نظر برگزاری انتخابات و جلسات منظم است.


تروهید بیان کرد: این تشکل که در سال جدید تحصیلی نیز انتخابات آن به انجام رسیده است با دبیرکلی علی اکبر فامیل روحانی به صورت ماهانه نشست‌های تخصصی سیاسی را برگزار کرده و از نظر دعوت از طیف‌های مختلف سیاسی نقش قابل ملاحظه‌ای را در بالا بردن سطح تحلیلی استادان ایفا کرده است.


نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌ها و هیئات دانشجویی اظهار کرد: از تشکل‌های سیاسی – اسلامی دانشگاهیان انتظار می‌رود که به صورت مستقل و بدون وابستگی جناحی و فردی نسبت به انجام فعالیت‌هایی که به بینش و آگاهی سیاسی مخاطبان کمک کند، اهتمام جدی ورزند.


تروهید تاکید کرد: فضای سیاسی بالنده عبارت از فضایی است که در آن چند صدای متوازن و متعادل بر مبنای گفتمان اعتدال وجود دارد که بداخلاقی و بی‌تقوایی نیز در آن صورت نمی‌گیرد.


وی تاکید کرد: پرهیز از هرگونه تندروی و افراط گرائی نقش مهمی است که در تمامی طیف‌های سیاسی باید مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد چراکه پرداختن به آموزش و آگاهی سیاسی رسالت بسیار بزرگی است که جریان‌های سیاسی باید در قالب تشکل‌های دانشجویی خود را مسئول آن بدانند تا بتوانیم در تربیت نخبگان سیاسی آینده کشور نقش‌آفرین باشیم.


تروهید بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری بدون شک یکی از انتخاب‌های مهم و سرنوشت ساز آینده سیاسی کشور است.


نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌ها و هیئات دانشجویی استان همدان تاکید کرد: حضور و مشارکت فعال و بالای ملّت فهیم ایران در انتخابات اسفند ماه می‌تواند نقش سازنده‌ای در بر هم زدن معادلات دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایفا کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر