صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۹
به‌منظور به‌کارگیری دانش فنی صورت گرفت؛

همکاری شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر

شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر‎ تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.
کد خبر : 501645

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر‎ تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.


تفاهم‌نامه همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گلستان با واحد آزادشهر که توسط سیدمرتضی حسینیه مسئول پژوهش، توسعه و فناوری شرکت ملی بخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان و ابوالقاسم سراج مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر تهیه و تنظیم شده بود به امضای عیسی افتخاری مدیر منطقه‌ای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان و محمدمهدی نادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و ایرج کلهری رئیس پژوهش، توسعه و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران رسید.


این تفاهم‌نامه به‌منظور تقویت و توسعه همکاری‌های دو طرف با هدف دسترسی و به‌کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای دو طرف منعقد شده است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در این‌باره به آنا گفت: این تفاهم‌نامه در راستای  فعالیت طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره‌گیری از توانمندی‌ها و خدمات از قبیل تجهیزات پژوهشی، برگزاری نشست‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با فعالیت‌های شرکت و موارد مورد نیاز یکدیگر تهیه و تنظیم شده است.


محمدمهدی نادری تصریح کرد: به‌منظور تهیه و تدوین دستورالعمل‌های لازم، ارائه راهکارهای اجرایی و نظارت و پیگیری، کمیته‌ای با عنوان «کمیته مشترک همکاری» متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل و حسب نیاز به برگزاری جلسات در زمان‌های مقرر اقدام خواهد کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر