صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

روزنامه دیلی استار فاش کرد؛ آرسنال مقصد بعدی لیونل مسی

یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در صورت جدایی از این تیم به جمع توپ‌چی‌های لندنی ملحق می‌شود.
کد خبر : 50156

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بنا بر نوشته دیلی استار، مسی در صورت جدایی از بارسلونا، لیگ برتر انگلیس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد. چرا که این ستاره آرژانتینی دوست داردبرای آرسنال بازی کند.


در صورت پیوستن مسی به آرسنال حداقل حقوق سالیانه 18 میلیون پوند برای او در نظر گرفته خواهد شد و به گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد. به نوشته دیلی استار تیم های منچستر سیتی، منچستر یونایتد و چلسی دوست دارند که مسی را جذب کنند، اما خود این بازیکن آرژانتینی دوست دارد که به آرسنال برود تا شاگرد آرسن ونگر شود.


مسی چند هفته‌ای است که نمی‌تواند به خاطر آسیب دیدگی در ترکیب تیم بارسلونا به میدان رود. او آخرین روزهای دوران درمان خود را پشت سر می‌گذارد و به احتمال خیلی زیاد به دیدار حساس برابر رئال مادرید که قرار است شنبه هفته آینده در سانتیاگو برنابئو برگزار شود خواهد رسید.


البته در غیاب مسی بارسلونا با درخشش نیمار بازی‌های خوبی را در رقابت های لیگا به نمایش گذاشتند و با سه امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده بندی جای دارد.درخشش نیمار حتی باعث شده است تا بعضی از رسانه‌ها از احتمال فروش مسی در پایان فصل سخن به میان آورند.



انتهای پیام/

ارسال نظر