صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۹
با صدور حکمی صورت گرفت؛

عضویت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در هیئت امنای موزه دفاع مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حکم رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان منصوب شد.
کد خبر : 501197

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سمنان، سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور حکمی عبدالله خالصی‌دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان را به سمت عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان تعیین و منصوب کرد.


خالصی‌دوست در متن این حکم با تأکید بر سوابق تعهد و تجارب ارزشمند و شایستگی‌های علمی و تخصصی و با عنایت به اساسنامه بنیاد به این سمت گمارده شده است.


در این حکم آمده است: همکاری در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه سلحشوری و ثبت حماسه دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب شما گردید. بی‌شک حفظ ارزش‌ها و حماسه سازی‌های فرزندان برومند و شجاع این مرزوبوم در گرو اهتمام تمام علاقه‌مندان این عرصه است.


در ادامه این حکم ذکر شده است: ان‌شاالله با توکل و استمداد از خداوند تبارک‌وتعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی(رحمه‌الله علیه) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام‌ خامنه‌ای و بهره‌گیری از قابلیت‌های خود و توانمندی‌های استان و همکاران محترم در انجام مأموریت‌های محوله در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موفق و مؤید باشید.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر