صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

تسهیل فرایند دفاع از پایان‌نامه دانشگاه علامه طباطبائی

معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه‌ای از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی خواست تا مواردی را برای فرایند دفاع از پایان‌نامه تحصیلی خود رعایت کنند.
کد خبر : 501118

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی طی اطلاعیه‌ای از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی خواست تا مواردی را برای فرایند دفاع از پایان‌نامه تحصیلی خود رعایت کنند.


در این اطلاعیه آمده است:


به منظور تسهیل فرایند دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی لازم است دانشجویان گرامی با سازوکار  زیر نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور  اقدام نمایند.


۱- دانشجو ابتدا فرم درخواست دفاع آنلاین را همراه با تأییدیه استاد راهنما تکمیل می‌کند (https://atu.ac.ir/?fkeyid=&siteid=۱&fkeyid=&siteid=۱&pageid=۲۱۴&newsview=۱۱۵۱۷).


لازم است استاد راهنما با ذکر مشخصات دانشجو و عنوان رساله، موافقت خود را با برگزاری جلسه دفاع آنلاین و هماهنگی جلسه با کمیته راهبری و هیئت داوران در چند سطر برای دانشجو ارسال کند.


۲- دانشجو فرم دریافتی بالا را که تأیید  استاد راهنما در آن وجود دارد را به این نشانی ایمیل خواهد کرد atu_thesis@atu.ac.ir (در صورت لزوم می‌توان مقالات و مدارک دیگر را هم به این ایمیل الصاق کرد).


۳- دانشجو ایمیلی مبنی بر  دریافت درخواست دفاع آنلاین، از تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریافت خواهد کرد.


۴- تحصیلات تکمیلی دانشگاه درخواست دانشجو را برای بررسی موارد آموزشی و پژوهشی مثل اخذ سنوات، پرداخت شهریه سنوات، تأییدیه تحصیلی، مقاله و… به اداره آموزش دانشکده (کارشناس مربوطه) ارسال خواهد کرد.


۵-  در صورتی که پرونده دانشجو از نظر موارد آموزشی و پژوهشی با مشکل خاصی مواجهه نباشد، ظرف مدت یک روز کامل اداری به درخواست دانشجو پاسخ داده می‌شود. در صورتی که پرونده تحصیلی دانشجو با مشکلی مواجهه باشد، موارد نقص پرونده توسط کارشناس مربوطه به دانشجو اطلاع‌رسانی خواهد شد و اگر نقص مزبور توسط دانشجو رفع شود، اداره آموزش درخواست دانشجو را برای انجام مراحل بعدی، بررسی خواهد کرد.


۶- پس از اعلام بلامانع بودن دفاع آنلاین از سوی دانشکده،  این موضوع از طریق ایمیل به دانشجو اطلاع رسانی می‌شود.


۷- کارشناس مربوطه، روز و ساعت جلسه را از طریق تماس با دانشجو  هماهنگ خواهد کرد.


۸- دانشجو هماهنگی نهایی برای تعیین زمان دقیق جلسه را با اعضای  کمیته راهبری و هیئت داوران در بازه زمانی مورد توافق با کارشناس دانشکده انجام داده و مراتب را به اطلاع کارشناس مربوطه خواهد رساند.


۹- دانشجو پس از کسب موافقت استادان در مورد زمان جلسه دفاع، لازم است اطلاعات ذیل را برای کارشناس مربوطه به صورت پیامک ارسال کند. نام و نام خانوادگی دانشجو، مقطع، رشته تحصیلی، تاریخ و ساعت جلسه دفاع.


۱۰- پس از قطعی شدن زمان برگزاری جلسه دفاع، دانشجو زمان دقیق جلسه دفاع را به اطلاع استاد راهنما، سایر اعضای هیئت داوری و کارشناس دانشکده ( به منظور شرکت در جلسه دفاع و امضای صورت‌جلسه) می‌رساند.


۱۱-  یک روز قبل از جلسه دفاع، نام اتاق جلسه دفاع، نام کاربری و رمز عبور برای دانشجو ارسال می‌شود.


۱۲- بدیهی است که نام کاربری و رمز عبور  داده شده فقط برای برگزاری همان جلسه اعتبار دارد و دانشجو برای درخواست جدید خود می‌بایست نام کاربری و رمز عبور جدید دریافت نماید.


۱۳ – برای ورود به اتاق جلسه دفاع، دانشجو باید نام اتاق جلسه را از لیست ورودی صفحه وبینار انتخاب کند. سپس نام کاربری (نام و نام خانوادگی) خود را به به زبان فارسی و رمز عبور را با اعداد  لاتین وارد کند.


۱۴- رمز عبور استاد راهنما با دیگر حاضران در جلسه  متفاوت است.


۱۵- برای بارگذاری فایل پاورپوینت، دانشجو باید با رمز عبور استاد راهنما وارد جلسه شود. دانشجو برای بازگشت به صفحه خود مجددا باید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شود. (ارائه فایل پاورپوینت با هماهنگی استاد راهنما به عنوان مدیر جلسه، انجام می‌شود.)


۱۶- به‌منظور دسترسی به کیفیت بهتر صوت و تصویر توصیه می‌شود همه  شرکت‌کنندگان در جلسه میکروفن خود را خاموش و صرفاً میکروفن فردی که مشغول صحبت است، روشن باشد.


۱۷- در صورت نیاز به ضبط جلسه (ویژه دانشجویان دکتری) با فشردن دکمه شروع ضبط در بالای صفحه این امکان را فعال کنید.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر