صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۹

خط حمله مرگبار آتالانتا در کمین یوونتوس/ 41 گل در 12 بازی اثر ماندگار «سیاه و آبی‌ها»

آتالانتا در 12 بازی اخیر 41 گل وارد دروازه حریفان کرده و خط حمله مرگبار «سیاه و آبی‌ها» آماده فتح دروازه یوونتوس در دیدار پیش روی دو تیم است.
کد خبر : 500936

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال آتالانتا در 12 بازی اخیر خود در مسابقات باشگاهی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی از زمین مسابقه خارج شده و اگر این روند را تا پایان فصل دنبال کند، می‌تواند رکوردی فوق‌العاده را به ثبت برساند.


نکته جالب در خصوص تیم آتالانتا پیروزی پر گل این تیم برابر برخی حریفان بوده است. شاگردان جان پیرو گاسپرینی موفق شده‌اند برابر تورینو، فیورنتینا، رم، والنسیا(2 بار)، لچه، ساسولو، لاتزیو، اودینزه، ناپولی، کالیاری و سمپدوریا این پیروزی‌ها را رقم بزنند. 


موضوع عجیب در بردهای اخیر آتالانتا وجود چند پیروزی پر گل بوده است. برتری 7 بر صفر مقابل تورینو، 7 بر 2 برابر لچه، 4 بر یک و 4 بر 3 مقابل والنسیا، 4 بر یک برابر ساسولو و 3 بر یک مقابل لاتزیو که در رده دوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد، نشان از خط حمله کوبنده این تیم دارد. جالب اینکه آتالانتا در 12 بازی اخیر 41 گل وارد دروازه حریفان کرده و این موضوع نشان از آمادگی بالای خط حمله «سیاه و آبی‌ها» دارد.


آتالانتا در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های سری A ایتالیا بامداد فردا در ورزشگاه آلیانتز مهمان یوونتوس صدرنشین است. پیروزی در این مسابقه ضمن تداوم برتری‌های آتالانتا این تیم را در کورس قهرمانی حفظ خواهد کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر