صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
در نیم‌سال اول سال جاری صورت گرفت

پرداخت بیش از 57 میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی در واحد نجف‌آباد

معاون اداری و مالی واحد نجف‌آباد گفت: صندوق رفاه دانشجویی این واحد در نیم‌سال اول سال جاری 57 میلیارد ریال تسهیلات وام شهریه به دانشجویان متقاضی پرداخت کرد.
کد خبر : 50071

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ابراهیم خردمند اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویی واحد نجف آباد در راستای سیاست‌های کلان دانشگاه مبنی بر تسهیل در پرداخت شهریه دانشجویان و در راستای کمک به دانشجویان نیازمند و تامین شرایط ادامه تحصیل دانشجویان از ابتدای نیم‌سال جاری تاکنون به 5071 نفر دانشجو وام دانشجویی پرداخت کرده است.


وی بیان کرد: تسهیلات اعتباری صندوق رفاه واحد نجف‌آباد در قالب وام کوتاه مدت، میان مدت، بلندمدت پس از فراغت از تحصیل و وام ازدواج دانشجویی به متقاضیان پرداخت می‌شود که از ابتدای نیمسال جاری تاکنون تعداد 2526 فقره وام میان مدت، 2158 فقره وام کوتاه مدت، 337 فقره وام بلند مدت پس از فراغت از تحصیل و 50 فقره وام ازدواج دانشجویی به متقاضیان پرداخت شده است.


به گفته خردمند، واحد نجف آباد بالاترین میزان پرداخت تسهیلات از نظر تعداد و مبلغ را همه ساله در بین کل واحدهای دانشگاهی دارد به گونه‌ای که صندوق رفاه دانشجویی این واحد در پنج سال متوالی به عنوان رتبه برتر از نظر عملکرد مالی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده است.


وی گفت: میزان وام‌های پرداختی این واحد دانشگاهی برای کوتاه مدت تا مبلغ 5 میلیون ریال، میان مدت برای مقطع دکتری تخصصی تا مبلغ یکصد میلیون ریال و سایر مقاطع 10میلیون ریال، بلندمدت تا مبلغ 25 میلیون ریال و مبلغ وام ازدواج دانشجویی برای هر دانشجو 15 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.


وام های پرداختی از سوی صندوق رفاه دانشجویی منحصرا در اختیار دانشجویانی که در واحد نجف آباد مشغول به تحصیل هستند، قرار داده می‌شود و هیچ کدام از دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها و یا کارکنان دانشگاه مجاز به استفاده از این منابع اعتباری نیستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر