صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۲۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۹

مراسم معارفه رئيس فدراسيون ووشو برگزار شد

مراسم معارفه «امير صديقي» رئيس جديد فدراسيون ووشو با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر : 500319

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، مراسم معارفه «امير صديقي» رئيس جديد فدراسيون ووشو، امروز (سه‌شنبه) با حضور دکتر «مهدي‌‌ علي‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان و «عليرضا خسروي» مديرکل دفتر امور مشترک فدراسيون‌ها برگزار شد.


«بهمن رضايي» رئيس فدراسيون اسکيت، «مهدي مستجاب الدعوه» مسئول امور مجامع وزارت، «علي صديقي» سرپرست دبيري فدراسيون، «مجيد ملکي» مدير تيم‌هاي ملي، «حسين اوجاقي»، «امير اوجاقي»، «رضا نصيرنژاد» رئيس انجمن کوراش و جمعي از مديران و کارکنان فدراسيون از ديگر حاضرين در اين جلسه بودند.


معاون توسعه ورزش قهرماني وزارت ورزش در ابتداي صحبت‌هاي خود ضمن تبريک به «امير صديقي»، اظهار داشت: اعتقاد دارم مجموعه ووشو يکي از بهترين فدراسيون‌هاي ايران است که با همدلي و همکاري به اينجا رسيده و ان‌شاالله اين همکاري و اتحاد ادامه پيدا خواهد کرد.


وي افزود: اين روح تازه مي‌تواند به راهبري کار فدراسيون ووشو کمک کند. من در 30 سالگي رئيس فدراسيون شدم و صديقي اکنون در سن بالاتري آمده و نگاه وزارت ورزش و جوانان نيز استفاده از جوانان است. مديران جواني مثل آقايان صديقي و عزيزي در فدراسيون‌ها انتخاب شدند که اين نخبگان جوان بايد از تجارب افراد بزرگ‌تر استفاده کنند.


علي‌نژاد ادامه داد: وضعيت کرونا سبب شده به خصوص ورزش هاي رزمي آسيب زيادي ببينند. بايد از اين مسئله به‌عنوان فرصت بهره برد و براي آموزش استفاده شود، چراکه ما مربيان کاربلدي براي آموزش داريم. همچنين، بحث کوراش هم براي فدراسيون مهم است و بايد ساماندهي بيشتري شود.


اين مقام مسئول گفت: بايد از همين حالا براي المپيک جوانان، مسابقات جهاني، ورلد گيمز و همه رويدادها برنامه وجود داشته باشد. بازي‌هاي آسيايي براي فدراسيون بسيار مهم است و وزارت ورزش حساب ويژه‌اي روي مدال آوري ووشو و کوراش دارد.


معاون وزارت ورزش تاکيد کرد: براي ليگ هم بايد با نظر باشگاه‌ها تصميم‌گيري شود. ليگ يکي از نقاط قوت اين فدراسيون بوده و بايد يادمان باشد در ورزش قهرماني، ووشو و کوراش از بهترين‌هاي ايران هستند و نبايد اين فضاي کرونا، رخوتي ايجاد کند و مي‌بايست با برنامه‌ريزي و رعايت پرتکول هاي بهداشتي کارهاي فدراسيون پيش برود.


وي افزود: ووشو کار زيادي مي خواهد و توقع دارم وقت زيادي براي فدراسيون گذاشته شود. از 29 بهمن که استعفا دادم، موضوعات داخلي اين رشته برايم تمام شد و ووشو هم مثل ديگر فدراسيون‌ها برايم مهم است. رئيس جديد اختيار تام دارد و ان‌شالا با تيمي که همسو باشند، اقدامات را پيش ببرد و عناصري کليدي که باعث رشد فدراسيون شدند را مورد توجه داشته باشد.


علي‌نژاد عنوان کرد: از آقاي خسروي براي دوره سرپرستي تشکر مي‌کنم. ايشان سال‌ها نايب رئيس فدراسيون، رئيس کميته فني بوده و از بزرگان ووشو هستند و انصافا در اين چند ماه در دوره سرپرستي تلاش زيادي انجام دادند.


وي در ادامه از «علي صديقي» سرپرست دبيري فدراسيون نيز به‌دليل اداره امور مجامع فدراسيون تشکر کرد.


سپس «عليرضا خسروي» با تبريک به صديقي، گفت: خدا را شاکرم که دکتر علي‌نژاد به من براي سرپرستي فدراسيون اعتماد کرد و آرزو مي‌کنم روند روبه رشد فدراسيون ووشو ادامه داشته باشد و سکوهاي قهرماني آن پابرجا باشد. اميدوارم بتوانم در وزارت ورزش، کمک خوبي براي ووشو باشم.


در ادامه امير صديقي با تشکر از تلاش‌هاي علي‌نژاد در ووشو و ورزش کشور، گفت: سال‌ها شاهد تلاش‌هاي ايشان بودم. حضور وي در وزارت ورزش موجب شد تا روح جديدي در ورزش کشور دميده شود و حتي خيلي‌ها در اين مدت کوتاه، حس کردند که چرا تا اين حد جامعه ووشو به توانايي‌هاي دکترعلي‌نژاد تاکيد داشتند.


وي افزود: آقاي خسروي زحمات ارزشمندي در ووشو متحمل شده‌اند و بايد از وي قدرداني کنم. اينجا خانه خودشان است و هميشه از کمک‌هاي او استفاده مي‌کنيم.


رئيس جديد فدراسيون ووشو ادامه داد: واقف هستم که چه مسئوليت سختي دارم و قدردان اعتماد اعضاي مجمع هستم. مطمئن باشيد تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترين شرايط را داشته باشيم. به طور يقين از رهنمودهاي دکتر علي‌نژاد استفاده خواهيم کرد. از رئيس فدراسيون اسکيت هم تشکر مي‌کنم که امروز در مراسم معارفه حضور يافت.


صديقي تصريح کرد: ان‌‌شاالله با کمک خانواده ووشو و با همدلي که وجود دارد، مسير را با قدرت پيش ببريم. اميدواريم با کمک دوستان براي توسعه همه جانبه ووشو گام برداريم.


وي در پايان گفت: از وزير ورزش تشکر مي کنم که نگاه ويژه‌اي به جوانان دارند و با تغييراتي که ايجاد کرد، جوانان وارد عرصه مديريتي ورزش کشور شدند.


انتخای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: صدیقی علینژاد
ارسال نظر