صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی ناشران بین‌المللی ویژه استادان در واحد اسلامشهر با حضور نماینده پایگاه CABI

نخستین کارگاه آموزشی ناشران بین المللی با حضور 34 نفر از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 49978

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، نخستین کارگاه آموزشی چگونگی استفاده از منابع الکترونیکی ناشر بین المللی CABI با حضور 34 نفر از استادان دانشکده علوم پایه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی 4ساعته که باهدف ارتقای سطح دانش و مهارت استادان در استفاده از مقالات، کتب و امکانات ارائه شده در پایگاه CABI برای رشته های علوم پایه و کشاورزی برگزار شد؛ پس از آشنایی با زیرساخت‌های مقدمه‌ای در زمینه پایگاه، با ویژگی‌های منحصر به فرد این پایگاه همچون نمایه‌سازی و داشتن Meta Dataهای مختلف، نقاط قوت ویژه، تعداد مقالات ایندکس شده، محصولات انتشارات CABI، طریقه جستجو به صورتBasic و Advance، استفاده از ترفند های جستجو (عملگرهای بولی و علائم جایگزین، Cabi کدها) و طریقه شخصی سازی جستجوها و ...؛ از نزدیک و به صورت مهارتی آشنا شدند.


همچنین احمد واله زاده مدیر آموزش شبکه تجهیز دانش و نماینده پایگاهCABI در این کارگاه آموزشی به برخی منابع اطلاعاتی آنلاین CABI همچون منبع اینترنتی forest science که در زمینه جنگل‌ها و مراتع بوده و موضوعاتی چون جنگل زراعی، درختکاری، اقتصاد، محیط زیست و ... را تحت پوشش قرار داده و حاوی بیش از یک میلیون چکیده و 20 هزار سند تمام متن است نام برد و حاضران را با دانش‌نامه های تخصصی همچون Compendium ؛ Animal Healtah& Production Compendium آشنا کرد.


در آینده ای نزدیک از طرف ناشران بین المللی به شرکت کنندگان در این دوره گواهی حضور صادر و ارائه خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر