صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

دردسر کرونا برای تیم ملی فوتبال/ کار اسکوچیچ سخت شد؟

افزایش ابتلا به ویروس کرونا در میان تیم‌های لیگ برتری باعث خواهد شد تا دراگان اسکوچیچ برای انتخاب بازیکنان مدنظرش در تیم ملی فوتبال با مشکلات بیشتری روبه‌رو شود.
کد خبر : 499625

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران در مهر و آبان سال جاری 4 دیدار دور برگشت خود را در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین برگزار خواهد کرد و در همین راستا از سوی فدراسیون فوتبال سوریه اعلام شده که تیم ملی این کشور اولین حریف تدارکاتی یوزهای ایرانی برای حضور در دور برگشت مسابقات است.


تیم ملی ایران طبق برنامه اعلام شده باید در روزهای 17 و 22 مهر با هنگ‌کنگ و کامبوج دیدار کند و در روزهای 22 و 27 آبان به مصاف بحرین و عراق برود. زمان دیدار تدارکاتی با سوریه نیز 13 شهریور اعلام شده است.


در شرایطی برنامه بازی‌های تیم ملی مشخص شده که ویروس کرونا اتفاقات ناخوشایندی را برای فوتبال ایران رقم زده است. ابتلای بیش از 25 درصد از بازیکنان تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان وضعیت ادامه لیگ برتر را آشفته کرده است. این دو تیم در دو بازی گذشته برابر هم ایستادند و سپس با سایپا و ماشین‌سازی تبریز بازی کردند. این دو تیم نیز این هفته با تیم‌های دیگری بازی دارند و احتمال دارد تعداد مبتلایان در میان تیم‌های لیگ برتری افرایش چشمگیری داشته باشد.


با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و خطراتی که این ویروس برای فرد بیمار به همراه دارد، سرنوشت تیم ملی فوتبال به مخاطره می‌افتد و کار برای دراگان اسکوچیچ سخت خواهد شد چراکه انتخاب بازیکنان مدنظر وی برای حضور در تیم ملی دشوار می‌شود و امکان دارد او نتواند بازیکنان دلخواهش را برای هر پست در لیست نهایی‌اش قرار دهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر