صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پس‌لرزه‌های فیتیله ادامه دارد/ یک زن جانشین مدیر گروه کودک شبکه دو شد

با گذشت ده روز از پخش یک آیتم چالش برانگیز در برنامه فیتیله شبکه دو که مورد اعتراض هموطنان آذری‌زبان قرار گرفت، هنوز پس لرزه‌های این ماجرا ادامه دارد و بعد از اعتراضات نمایندگان ترک زبان در جلسه دیروز مجلس، در آخرین تحول مدیر گروه کودک شبکه دو سیما تغییر یافت.
کد خبر : 49958

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، در پی استعغای علی زارعان از مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو محمدرضا جعفری جلوه طی حکمی، آذرمیدخت آذرهوش را به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان این شبکه منصوب کرد.


زارعان بعد از پخش برنامه مذکور توبیخ شده و توبیخش از سوی صداوسیما رسما اعلام شده بود.



طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو که این خبر را در آخرین دقایق شب گذشته روی خروجی فرستاده است، در متن این حکم که به امضای مدیر شبکه دو رسیده، آمده است :


"نظر به مراتب تعهد، ذوق و تجارب خلاقانه سرکار عالی در عرصه های مختلف رسانه به ویژه فعالیت در حیطه برنامه سازی برای دوران سنی حساس و پراهمیت کودکی و نوجوانی بنا به ضرورت و اقتضاء شرایط ضمن تشکر از تلاش های جناب آقای علی زارعان که تا این مقطع عهده دار مدیریت این عرصه در شبکه بودند به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما منصوب می شوید ."



آذرمیدخت آذرهوش دانش آموخته کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی بوده و از سوابق کاری وی می توان به مشاور مدیر شبکه دو، مدیر روابط عمومی شبکه دو و همچنین مدیر روابط عمومی معاونت سیما اشاره کرد .


به نظر می‌رسد آذرهوش که تنها یک ماه پیش از سوی پورمحمدی به عنوان مسوول روابط عمومی سیما منصوب شده بود، مورد تایید معاون سیما باشد.


گفتنی است در پی بی دقتی صورت گرفته در بخشی از برنامه ' فیتیله' روز جمعه 15 آبان ماه، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، طی نامه های جداگانه ای مدیر گروه کودک و نوجوان و مدیر پخش این شبکه را توبیخ و جانشین مدیر پخش و مسئول نظارت نهایی برنامه های شبکه را ضمن توبیخ، از مسئولیت خود برکنار کرده بود.


جعفری جلوه در نامه توبیخ مدیر پخش و مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو با اشاره به غفلت و بی دقتی صورت گرفته در برنامه فیتیله، ضمن تذکر جدی و توبیخ کتبی، به هوشیاری و مراقبت بیش از پیش آن ها در حوزه مدیریتی شان تاکید کرده بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه دو سیما
ارسال نظر