صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۹

نماینده حماس پیام هنیه را به یک حزب سوری در لبنان تحویل داد

نماینده حماس در لبنان پیام هنیه را به رئیس حزب قومی – اجتماعی سوریه تسلیم کرد.
کد خبر : 499444

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان در رأس هیئتی به دیدار «وائل حسنیه» رئیس حزب قومی-اجتماعی سوریه و اعضای دفتر سیاسی این حزب در لبنان رفت.


بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، عبدالهادی پیام «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس برای رئیس حزب قومی-اجتماعی سوریه را تحویل وی داد؛ این پیام درباره آخرین تحولات مربوط به مسئله فلسطین به‌ویژه معامله قرن، تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی کرانه باختری و خطرات آن برای مسئله فلسطین بود.


نماینده حماس در این دیدار وضعیت فلسطین در سایه ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و محاصره از سوی دشمن صهیونیستی را تشریح و تأکید کرد: ملت ما با تصمیم اشغالگر برای الحاق کرانه باختری با موضع واحد فلسطینی مقابله خواهد کرد زیرا تصمیمی ظالمانه است.


وی در ادامه این تصمیم را اعلام جنگ علیه ملت فلسطین خواند و خواستار تحرک فوری و یکی کردن تلاش‌ها برای مقابله با توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی شد.


عبدالهادی سپس خواستار رعایت حقوق مدنی و انسانی آوارگان فلسطینی در لبنان در بحران اقتصادی فعلی شد و «آنروا» را به انجام مسؤولیت‌های خود و تصویب طرحی فوری برای کمک به آوارگان فراخواند.


رئیس حزب قومی-اجتماعی سوریه نیز ضمن خوشامدگویی به هیئت حماس، از اسماعیل هنیه به خاطر پیامش قدردانی کرد.


حسنیه از رد قاطع تمام طرح‌های موجود علیه مسئله فلسطین تأکید کرد و گفت، حزب قومی-اجتماعی سوریه در کنار مسئله فلسطین ایستاده است.


وی همچنین از اقدامات انجام‌شده میان جنبش‌های فتح و حماس برای اتحاد قدردانی کرد و خواستار وحدت بر اساس اصول ملی و توافق بر راهبردی ملی جامع برای مقابله با چالش‌ها شد.


«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس «جبریل الرجوب» رئیس کمیته مرکزی جنبش فتح پنجشنبه گذشته در کنفرانس خبری مشترک از توافق برای شکست پروژه اشغال اراضی کرانه باختری به دست رژیم صهیونیستی خبر دادند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر