صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۴ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

آمادگی واحد خوی برای ارتقای سطح علمی کارکنان نیروی انتظامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی در دیدار با فرمانده جدید منطقه انتظامی این شهرستان با ارائه گزارشی از رشته‌ها و پتانسیل‌های علمی، پژوهشی گفت: این واحد آماده همکاری با نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح علمی، آموزشی و پژوهشی کارکنان و کادر این نیرو است.
کد خبر : 49939

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا لطفی در دیدار با سرهنگ اسفندیار احمدی فرمانده جدید منطقه انتظامی این شهر، با تبریک انتصاب وی به سمت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوی اظهار کرد: امنیت و آرامش اخلاقی و اجتماعی جامعه مرهون اقتدار و مدیریت بالای نیروی انتظامی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی افزود: امروز نیروی انتظامی با بهره‌گیری از دانش فنی و تخصصی در علوم مختلف و تلاش‌های شبانه‌روزی توانسته امنیت پایدار را در جامعه ایجاد کند.


این مسئول بیان کرد: امنیت و آسایشی که امروز در سطح شهرستان خوی و استان آذربایجان غربی با توجه به همجواری با کشورهای عراق، ترکیه داریم حاکی از اقتدار و درایت نیروی انتظامی بر سطح استان دارد.


سپس فرمانده منطقه انتظامی شهر خوی با قدردانی و تشکر از حضور رئیس دانشگاه واحد خوی در دفتر کاری خود اظهار کرد: وجود دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه نقطه قوت این شهر محسوب می شود.


احمدی تعامل و تبادل تجربه و علم در زمینه بهره‌گیری از جدیدترین دانش‌ها به منظور ارتقای سطح امنیت اجتماعی در جامعه با سازمان و مراکز دانشگاهی از الویت های اساسی این فرماندهی عنوان کرد.


وی با اعلام آمادگی خود در راستای توسعه و گسترش تعاملات فی ما بین در محورهای مرتبط به هم تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با رویکرد ایجابی که شامل جامع محوریت پلیس، پلیس حرفه‌ای و دانش‌بنیان و داشتن رابطه صمیمی و قانونمندی با مردم و همچنین امنیت و جایگاه امنیت از نظر دینی، علمی و تاریخی از مهمترین فعالیت‌های این نیرو عنوان کرد.


احمدی در زمینه تعامل گسترده و هم سویی پلیس و دانشگاه در بحث فرهنگ‌سازی جامعه در زمینه کاهش جرایم خاطرنشان کرد: حرکت‌های بسیار مناسبی در زمینه آگاهی‌های اجتماعی در شهرستان خوی از سوی مراکز آموزش عالی، بالاخص دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی صورت گرفته است که این نشان از توان علمی و آموزشی این واحد دانشگاهی در تبیین برنامه‌های فرهنگی صحیح را دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر