صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

میثم حسینی: مقابل تراکتور دست‌وپا بسته نیستیم/ با صلاحدید کادر فنی بازیکن جدید به تیم می‌آید

مدافع سیاه جامگان گفت: نیاز به زمان داشتیم تا تفکرات سرمربی جدید تیم در میان بازیکنان جابیفتد و تعطیلی لیگ این فرصت را به ما داد.
کد خبر : 49917

میثم حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه چه عواملی باعث شد تا سیاه‌جامگان در میان تیم‌های قعرنشین لیگ قرار بگیرد، اظهار داشت: «تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و به همین خاطر نتوانست لیگ را خوب شروع کند. در حالی که به هماهنگی نسبی رسیده بودیم و آماده پیروزی بر حریفان می‌شدیم جدایی سرمربی تیم در روند صعودی ما تاثیر منفی گذاشت و همین تغییرات تا آمدن فرهاد کاظمی ادامه داشت. نیاز به زمان داشتیم تا تفکرات سرمربی جدید تیم در میان بازیکنان جا بیفتد و با توجه به تعطیلی‌های لیگ این اتفاق رخ داده است.»


وی در مورد اینکه تمرینات سیاه جامگان در این مدت چطور سپری شده بیان کرد:« این وقفه نسبت به وقفه‌های قبلی خیلی بهتر بود و از لحاظ روحی روانی خوب شده‌ایم و تمرینات خیلی خوبی نیز انجام داده‌ایم. امیدوارم در مسابقات نیز همه چیز همان شود که ما می‌خواهیم. واقعا تمرینات فوق العاده‌ای انجام دادیم و یک بازی دوستانه با پدیده نیز صورت گرفت. اگر همین انگیزه‌ای که بچه ها در تمرینات دارند، در بازی‌ها هم داشته باشند قطعا نتایج بهتر خواهد شد.»


مدافع سیاه‌جامگان درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته دوازدهم ادامه داد:« بازی سختی داریم اما ما هم مقابل تراکتورسازی دست و پا بسته نیستیم. دقت کرده باشید، اکثر بازی‌هایمان را با اختلاف یک گل واگذار کردیم، امیدوارم این بار بازی‌مان را ببریم. ما با 2 معضل در تبریز مواجه هستیم؛ یکی هواداران تراکتور که به این تیم شخصیت می‌دهند یکی هم هوای سرد تبریز است که شاید روی بازی ما تاثیرگذار باشد.»


حسینی در خصوص مشکلی که سیاه جامگان در خط دفاعی دارد نظرش را اینگونه بیان کرد:« ما در 11 بازی فقط 12 گل خوردیم. این آمار از برخی تیم‌هایی که در جدول از ما بالاتر هستند، بهتر است. تیم ما متاسفانه در سازمان حمله کم تعداد است و نمی‌تواند ایجاد موقعیت کند که با درایت فرهاد کاظمی این موضوع هم حل خواهد شد. به هر حال ما تا نیم فصل باید با همین بضاعتی که داریم پیش برویم و بعد از آن اگر کادرفنی صلاح بداند بازیکنانی اضافه خواهند شد و تغییراتی صورت می‌گیرد.»


مدافع سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا به نظرش هم تیمی‌های جوانش به این درک رسیده‌اند که دارند در لیگ‌برتر بازی می‌کنند یا خیر یادآور شد: «تیم ما بیش از حد جوان است و بچه های ما باید به این قضیه برسند. بیشتر از آنکه بخواهند خودشان را نشان دهند ما باید از لحاظ تیمی خودمان را نشان دهیم و همان رفاقتی که بیرون زمین و داخل تمرینات داریم، در مسابقات اصلی نیز داشته باشیم و هماهنگ‌تر عمل کنیم. تیم ما کمی بی تجربه است و ان‎شاءالله این موضوع هم در ادامه حل خواهد شد.»






انتهای پیام/

برچسب ها: سیاه‌جامگان
ارسال نظر