صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
در واحد اصفهان

چهارمین همایش ملی ایده‌های نو در مهندسی برق برگزار شد

چهارمین همایش ملی ایده‌های نو در مهندسی برق در دانشگاه آزاد سلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.
کد خبر : 49879

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مجید دلشاد در همایش ملی ایده‌های نو در مهندسی برق عنوان کرد: هدف ما از برگزاری همایش سالانه این است که دانشجویان بتوانند از ایده‌های نو در مهندسی برق استفاده کنند و فضاهایی ایجاد شود که برای مقاله‌ها و تحقیقات خود مثمرثمر واقع شود و سکویی برای ژورنال‌های معتبر باشد.


دلشاد افزود: در این همایش، 68 درصد مقالات وارده پذیرفته شدند و 32 درصد مقالات موفق به جلب نظر داوران نشدند و البته سعی کردیم روالی را برای داوری ایجاد کنیم تا حق کسی ضایع نشود و مقالات در سایت معتبر نمایه شده و ماندگار می‌شود و کسانی که مـایلند می‌توانند گواهی بین‌الملل کنفرانس را دریافت کنند.


وی عنوان کرد: توسعه روزافزون علم و فناوری و حضور پر رنگ مهندسین برق در این توسعه موجب شده است که این رشته اهمیت روز افزونی پیدا کرده و تعداد زیادی از دانشجویان در سراسر دنیا از جمله میهن عزیزمان در این رشته مشغول به تحصیل شوند.


دبیر همایش ملی ایده‌های نو در مهندسی برق گفت: امید است این کنفرانس موجب شکوفا شدن ذهن خلاق دانشجویان، استادان و محققان مهندسی برق شود و نیاز است که دانشجویان و استادان گرامی به ایده‌های نو و خلاقانه در این زمینه نیز توجه خاص کنند.


وی افزود: در اختتامیه این همایش به مقالات برتر جایزه و لوح برتر اهدا خواهد شد و در ژورنالهای معتبر مانند isi چاپ می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر