صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۹
علیزاده:

ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می‌شود

مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و تقویت رویکردهای آموزش غیرحضوری، ابعاد آموزش آنلاین زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی بررسی می‌شود.
کد خبر : 498767

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، عبدالحمید علیزاده در نخستین وبینار آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی در دوران پسا کرونا گفت: برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی باید منابع و امکانات مراکز آموزش زبان فارسی را به اشترک بگذاریم و ضرورتی به سرمایه‌گذاری کلان در همه دانشگاه‌ها نباشد.


وی افزود: منابع درسی و استانداردهای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی تا حدود زیادی مشخص است و در وبینارهای تخصصی به دنبال بررسی شیوه‌های آموزش زبان فارسی به‌صورت آنلاین هستیم به صورتی که بهترین کیفیت و نتیجه را درپی داشته باشد.


علیزاده تأکید کرد: در دو وبیناری که در تابستان سال جاری برگزار می‌شود انتخاب منابع متناسب با شیوه آموزش آنلاین، نرم‌افزارهای مناسب و آزمون آنلاین به بحث گذاشته خواهد شد.


بهادر باقری، معاون زبان فارسی و ایران‌شناسی در خارج از کشور مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم نیز در این وبینار با استقبال از شیوه آموزش آنلاین گفت: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا تمام فرآیند آموزش زبان فارسی تا آزمون نهایی به شیوه آنلاین برگزار شود.


در ادامه این گفتگوی آنلاین، تعدادی از استادان آموزش زبان فارسی و مدیران مراکز آموزش زبان فارسی دانشگاه‌های کشور دیدگاه‌های خود را در خصوص آموزش زبان فارسی در شرایط حاضر مطرح کردند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر