صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۹
آنا گزارش می‌دهد؛

فرافکنی علیه لژیونرهای فوتبال ایران/ وقتی درخشش بازیکنان با پروپاگاندای خبری دیده نمی‌شود

درخشش لژیونرهای فوتبال ایران اسیر پروپاگاندای خبری است و اخبار عملکرد آن‌ها به شکل درستی پوشش داده نمی‌شود.
کد خبر : 498103

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لژیونرهای فوتبال ایران تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند پیشرفت خوبی داشته باشند و در باشگاه‌های خارجی بدرخشند؛ اما پروپاگاندای خبری در داخل و خارج از کشور باعث می‌شود تا اثرات زحمات آن‌ها به شکل صحیح به دست مخاطبان و کاربران سایت‌های اینترنتی نرسد.


روزهای درخشان طارمی


مهدی طارمی در تیم ریوآوه پرتغال نمایش بسیار خوبی در این فصل داشته و توانسته 11 گل برای تیمش به ثمر برساند. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران موفق به دادن پنج پاس گل شده و هشت پنالتی برای این تیم پرتغالی گرفته است. با وجود چنین نمایش خوبی کمتر در رسانه‌ها به موفقیت‌های او اشاره می‌شود و این در حالی است که او توانسته به تیم‌های بزرگ پرتغال نظیر پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون گل بزند. احتمال زیادی دارد که فصل آینده در یکی از تیم‌های نامدار پرتغال بازی کند.



آزمون در انتظار پیشنهاد عالی


سردار آزمون این فصل در لیگ روسیه عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته برای تیم زنیت سن‌پترزبورگ 10 گل به ثمر برساند. با این وجود هیچ پیشنهادی از باشگاه‌های بزرگی نظیر ناپولی، آرسنال و اتلتیکو مادرید ندارد و هیچ تیم دیگری در لیگ‌های ایتالیا، اسپانیا و انگلیس به او پیشنهادی نداده‌اند. بدون تردید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به شرط نمایش درخشان، مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار می‌گیرد و می‌تواند در لیگی بهتر از روسیه بازی کند؛ اما تا زمانی که پیشنهادی برای او نیامده باید در لیگ روسیه حضور داشته باشد و مسلماً پروپاگاندای خبری در خصوص اینکه تیم‌های بزرگی خواهان او هستند فاقد حقیقت است.



تخریب بی‌فایده کاوه رضایی


کاوه رضایی یکی از موفق‌ترین فصول خود را در تیم رویال شارلروای بلژیک سپری کرده و پیش از آن هم در تیم بروژ بلژیک بازی‌های قابل قبولی انجام داد. او به صورت قرضی به شارلروا رفته بود و باید این فصل برای بروژ بازی کند اما شاهد این هستیم که قصد دارند نمایش بسیار خوب او را تخریب کنند و مخاطبان این تصور را داشته باشند که رضایی بدترین خرید بروژ بوده و از سر ناچاری به صورت قرضی برای شارلروا بازی کرده است در حالی که باشگاه شارلروا اصرار داشت این بازیکن را بخرد اما بروژ حاضر نشد او را بفروشد و تنها با انتقالش به صورت قرضی موافقت کرد.



انصاری‌فرد به پرسپولیس برنمی‌گردد


درباره کریم انصاری‌فرد عنوان شده که او از پرسپولیس پیشنهاد دارد و چون عملکرد خوبی در تیم السیلیه قطر نداشته است ناچار به ترک این تیم شده است، در شرایطی که اگر السیلیه بخواهد قرارداد انصاری‌فرد را فسخ کند باید 2 میلیون یورو به او غرامت پرداخت کند و بدون تردید باشگاه قطری چنین اشتباهی را نخواهد کرد و انصاری‌فرد هم درآمد بسیار خوبی را که در خارج از ایران دارد از دست نمی‌دهد تا در داخل کشور برای پرسپولیس یا تیم دیگری بازی کند. با قیمت امروز 2 میلیون دلار حدود 40 میلیارد تومان می‌شود.



بازگشت جهانبخش به هلند!


علیرضا جهانبخش دو بازی است که در فهرست بازیکنان برایتون قرار نمی‌گیرد و برخی رسانه‌ها معتقدند او دیگر شانسی برای ماندن در لیگ برتر انگلیس ندارد و اگر خوش‌شانس باشد به لیگ اردیویسه هلند باز خواهد گشت. در شرایطی که سرمربی برایتون هیچ‌گاه حرفی از جدایی جهانبخش حتی در زمانی که او مصدوم بود نزد، ولی بسیاری معتقدند او دیگر فرصت بازی در لیگ برتر انگلیس را از دست داده و در هلند فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال خواهد کرد. در واقع این افراد از سرمربی تیم برایتون اطلاعات بیشتری دارند.



لژیونرهای فوتبال ایران تلاش خود را می‌کنند تا در تیمشان بدرخشند و در بهترین شرایط قرار بگیرند اما پروپاگاندای خبری علیه آن‌ها قلم می‌زند و نمی‌خواهد برخی از این بازیکنان پیشرفت کنند. چندین سال قبل زمانی که جواد نکونام و مسعود شجاعی در لالیگای اسپانیا نمایش خوبی داشتند و حتی نکونام به تیم منتخب هفته راه پیدا کرد و زننده گل‌های حساس اوساسونا نام گرفت، بیشتر اخبار حول تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا بود و کمتر از درخشش این دو ملی‌پوش گفته می‌شد. جالب است که در حال حاضر در لالیگا دیگر نماینده‌ای نداریم. مسعود شجاعی که با آاک آتن قهرمان لیگ یونان شد و در تیم منتخب سوپرلیگ یونان جای گرفت، او به همراه کریم انصاری‌فرد از لیگ این کشور خارج شده‌اند و ما در این لیگ هم نماینده‌ای نداریم و اگر پروپاگاندای خبری بخواهد ادامه پیدا کند این احتمال وجود دارد که لژیونرهای موفقمان را در کشورهای مختلف هر فصل کمتر ببینیم.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر