صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۳۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۹

تعطیلی ادامه‌دار اردوی وزنه‌برداران با وجود مجوز!

اگرچه ستاد مبارزه با کرونا مجوز فعالیت برخی رشته‌های انفرادی و از جمله وزنه‌برداری را صادر کرده است اما فدراسیون هنوز در مورد برگزاری اردوها تصمیمی نگرفته است.
کد خبر : 497727

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اگرچه شیوع ویروس کرونا شرایط را برای ورزش ایران در سراسر دنیا به سمت تعطیلی برد اما با اعلام ستاد مبارزه با کرونا از نیمه دوم اردیبهشت مجوز فعالیت برخی رشته‌های ورزشی صادر شد. 


رشته وزنه‌برداری یکی از رشته‌های انفرادی است که از سوی ستاد مبارزه با کرونا مجوز فعالیت‌ها این رشته صادر شده است اما مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری هنوز در مورد فعالیت پولادمردان تصمیم نگرفتند و اردوی ملی‌پوشان برگزار نشده است. با توجه به اینکه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری هم هنوز زمان مسابقات را مشخص نکرده شاید به همین خاطر است که فدراسیون هنوز در مورد اردوی ملی‌پوشان تصمیمی نگرفته است. 


وزنه‌برداری ایران شانس کسب دو سهمیه در المپیک توکیو را دارد و باید دید در ادامه مسابقات گزینشی کدام وزنه‌بردار می‌تواند سهمیه را از آن خود کند. در حال حاضر علی داوودی در سنگین وزن شانس بالایی برای کسب سهمیه دارد. در دسته 96 کیلوگرم هم سهراب مرادی و کیانوش رستمی رقابت تنگاتنگی با هم دارند هر چند که وضعیت رکوردی سهراب مرادی برای کسب سهمیه بهتر است. در حال حاضر کیانوش رستمی در کرمانشاه تمرینات خود را پیگیری می‌کند. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر