صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۹
سهیل مهدی:

امیدوار به افتتاحیه خوبی در بازی استقلال و فولاد هستیم/ پروتکل بر اساس شرایط تغییر می‌کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امیدواریم آغاز مسابقات که با بازی استقلال و فولاد است، افتتاحیه خیلی خوبی باشد.
کد خبر : 497461

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سهیل مهدی در واکنش به گلایه برخی باشگاه‌ها درباره ازسرگیری لیگ برتر اظهار کرد: واقعیت این است که من به‌عنوان عضوی از کمیته مسابقات موظفم بنا بر دستوری که صادر شده، مجری برگزاری مسابقات باشم و تا زمانی که دستور سازمان بالادستی من تغییری در این مسئله ایجاد نکند، موظفیم برنامه مسابقات را به نحو احسن پیش ببریم تا باشگاه‌ها ضرر نکنند.


وی افزود: هیچ وقت هیچ برنامه ای 100 درصد نیست و قاعدتاً نظرات متفاوتی وجود دارد. دوستان هم اگر بحثی را مطرح کردند در جهت اصلاح برنامه بوده و ما همیشه از حسن نیت آن‌ها تشکر می‌کنیم. اگر نتوانستیم همه را راضی کنیم بحث برنامه‌ریزی مطرح بوده است. فردا مسابقات لیگ با بازی معوقه استقلال و فولاد شروع می‌شود، امیدواریم آغاز مسابقات افتتاحیه خیلی خوبی داشته باشد و بتوانیم مابقی هفته‌ها را چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر برگزار کنیم.


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد قرمز بودن وضعیت استان خوزستان و میزبانی از نخستین دیدار لیگ تصریح کرد: ما در زمینه رعایت مسائل بهداشتی دستورالعملی از سوی سازمان‌های بالادستی داریم. دستورالعملی از ستاد ملی کرونا داریم که در شهرهایی که اجازه برگزاری انجام فوتبال داده شده، برگزاری مسابقه هم بلامانع است. به واسطه همین پروتکل‌ها را به سمتی بردیم که از حضور تماشاگران و خبرنگاران محروم باشیم اما در مورد اهواز خبر خوشحال کننده این است که آمار مبتلایان خوشبختانه سیر نزولی داشته است اما به طور کلی صرف نظر از وضعیت زرد یا قرمز شهرها در جاهایی که به ما اجازه فعالیت فوتبالی داده شده، برگزاری مسابقات هم بلامانع است، کما این که بازی‌های دوستانه در برخی از شهرها که وضعیت قرمز دارند انجام شد.


مهدی در خصوص احتمال حضور خبرنگاران در هفته پایانی لیگ برای جشن قهرمانی تصریح کرد: ما پروتکل‌ را بر اساس شرایط موجود و لحظه به لحظه به روز می‌کنیم. سعی خواهیم کرد به محض این که شرایط خوبی در بحث برگزاری میزبانی مسابقات ایجاد شود، آن را به روز کنیم و اگر بتوانیم پوئن‌های بهتری بگیریم و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعمال کنیم، کمک می‌کنیم که اصحاب رسانه هم حضور داشته باشند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر