صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس:

وزیر خارجه دخالتی در امور پرسپولیس نداشته است

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: صحبت‌های منتشر شده من درباره دخالت وزیر خارجه در امور پرسپولیس صحت ندارد و هیچ‌گاه وزیر خارجه دخالتی در امور پرسپولیس نداشته است.
کد خبر : 496780

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت وزارت ورزش، ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس درخصوص مطالب منتشره از سوی او در برخی رسانه ها گفت: صحبت‌های من درباره وزیر ورزش و جوانان گزینشی منتشر شد و سلطانی فر در قبال هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مسئولیت حاکمیتی و نظارتی دارد.


 ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: متاسفانه صحبت‌های من درباره نقش وزیر و وزارتخانه در امور پرسپولیس گزینشی منتشر شد و نظر کامل من نبود و به شکلی تحریف شد و انتظار امانت داری داشتم من با سلطانی‌فر آشنایی بیست ساله دارم و با شناختی که از توانایی و مدیریت او دارم معتقدم تنها کسی که می‌تواند کار بزرگ و تاریخی خصوصی سازی واقعی را در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رقم بزند مسعود سلطانی فر است.


روغنی گفت: پرسپولیس و استقلال در زمان مسعود سلطانی‌فر بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر را گرفتند، وزیر ورزش و جوانان بخوبی راه نجات فوتبال ایران و این دوباشگاه را با جدیت طی می‌کند و به‌زودی با واگذاری استقلال و پرسپولیس شاهد اتفاق بسیار مهمی در تاریخ ورزش ایران خواهیم بود.


عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: صحبت‌های منتشر شده من درباره دخالت وزیر خارجه در امور پرسپولیس صحت ندارد و هیچ‌گاه وزیر خارجه دخالتی در امور پرسپولیس نداشته است.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر