صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
همراه با مسابقات ورزشی براداران در بوشهر :

آغاز مسابقات بدمینتون با حضور بیست تیم ورزشی

مسابقات بدمینتون با حضور بیست تیم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.
کد خبر : 49646

مدیر روابط عمومی واحد بوشهر با بیان این خبر به آنا گفت: مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور بیش از 400 ورزشکار در دو رشته دومیدانی و بدمینتون در بوشهر در حال برگزاری، با آغاز مسابقات بدمینتون وارد مرحله ی جدید شد.


سید مرتضی محمودی در خصوص مسابقات بدمینتون و چگونگی آن افزود : مسابقه بدمینتون برادران دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت 20 تیم از استان های مختلف قرعه کشی شد و تیم ها در چهار گروه پنج تایی تقسیم شدند.


وی ادامه داد : بعد از انجام بازی های مرحله مقدماتی و برگزاری 3 بازی برای هر تیم ، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد و دور یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد.


مدیر روابط عمومی واحد بوشهر تشریح کرد : تیم ها در این مرحله ضربدری با هم بازی می کنند و مسابقات با انجام بازی ها بصورت تک حذفی وارد مرحله نیمه نهایی خواهد شد.


سید مرتضی محمودی در خصوص نتایج مرحله اول نیز بیان داشت : پس از برگزاری بازی ها در مرحله گروهی 8 تیم راه یافته به مرحله حذفی مشخص شدند.


وی ادامه داد : از گروه اول این مسابقات تیم های لرستان و همدان به ترتیب اول و دوم شدند.



مدیر روابط عمومی واحد بوشهر در خصوص نتایج سایر گروه و تیم های راه یافته به مرحله حذفی به آنا گفت : در گروه دوم تیم های مرکزی اول و زنجان دوم ، در گروه سوم خوزستان اول و مازندران دوم ، و در گروه چهارم تهران اول و فارس دوم شدند.


این مسئول با تأکید بر حضور ناظرین فدراسیون و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بر روند مسابقات و چگونگی برگزاری بازی ها در تمامی مراحل تشریح کرد : قرعه کشی مرحله حذفی این مسابقات با حضور نمایندگان تیم های ورزشی برگزار شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.


سید مرتضی محمودی ادامه داد : در این مرحله تیم های لرستان با فارس بازی خواهد کرد و در ادامه خوزستان پذیرای زنجان خواهد بود.


وی بیان داشت : در دو بازی دیگر این مرحله تیم استان مرکزی با مازندران و ورزشکاران تهرانی نیز با همدان مسابقه خواهند داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر