صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

نامزد جمهوری‌خواهان: رفتار اوباما با رهبر ایران احترام‌آمیزتر از نتانیاهو است

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده آمریکا تاکید کرد «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری کنونی این کشور در رفتار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، احترام کمتری نشان می‌دهد تا در رفتار با رهبر ایران.
کد خبر : 49585

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری انگلیسی «رویترز»، «مارکو روبیو» روز جمعه در نشست «سران آفتاب» از حزب جمهوری‌خواه در شهر «اورلاندو» ایالت «فلوریدا»، درباره منافع دفاع ملی قدرتمند سخن گفت.


نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری بشدت به دموکرات‌ها و باراک اوباما تاخت و گفت در رفتار اوباما با نخست‌وزیر اسراییل احترام کمتری وجود دارد نسبت به آنچه در برابر آیت‌الله در ایران نشان می‌دهد.


روبیو افزود: دفاع ملی قدرتمند نیز به معنای یک سیاست خارجی دارای وضوح اخلاقی است که بر پایه آن همپیمانان ما بتوانند به ما اعتماد کنند و دشمنان ما جرات آزمایش ما را نداشته باشند.


وی ادامه داد: من فقط می‌توانم این را مطرح کنم که فقط یک برنامه به سود آمریکا وجود دارد که آن هم دموکراسی بازار آزاد دولت اسراییل در کل خاورمیانه است.


افزون بر روبیو چهره‌های دیگری مانند «تد کروز» سناتور تگزاس، «جب بوش» فرماندار پیشین فلوریدا، «لیندسی گراهام» سناتور کارولینای جنوبی و «مایک هوکابی» فرماندار پیشین آرکانزاس، در این نشست صحبت کردند.


نتانیاهو برای دیدار با رئیس‌جمهوری آمریکا هفته گذشته به واشنگتن رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر