صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
دبیر کمیته فنی انجمن موی تای:

مانع ظهور قهرمانان پوشالی و دروغین می‌شویم/ هماهنگی کامل با فدراسیون جهانی ایفما داریم

دبیر کمیته فنی انجمن موی تای گفت: از سودجویی‌هایی همچون ظهور قهرمانان پوشالی و دروغین در موی تای جلوگیری می‌کنیم.
کد خبر : 495738

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد قربانی نماینده رئیس انجمن موی تای در بخش حرفه‌ای در مورد دو مسئولیت مهم خود در انجمن موی تای اظهار کرد: با حکم «جواد نصیری» ریاست انجمن موی تای، مسئولیت دبیری کمیته فنی و همچنین ریاست بخش حرفه‌ای انجمن به بنده محول شد که امیدوارم با برنامه‌ریزی، همدلی و مشارکت تمامی خانواده بزرگ موی تای کشور، بتوانم در این دو وظیفه خطیر، منشأ خدمات برای ورزش کشورم باشم.


وی درباره بخش حرفه‌ای انجمن موی تای افزود: یکی از ورزش‌های مدال‌آور ایران در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی، موی تای حرفه‌ای است که البته تاکنون و علی‌رغم این همه موفقیت، دچار برخی مشکلات بوده است. ما برای اینکه ورزشکاران، مربیان و تمامی مجموعه‌های فعال در بخش حرفه‌ای موی تای، ساماندهی شوند، از این پس برنامه‌ها و رویدادهای برون‌مرزی این عزیزان را نظارت خواهیم کرد تا هم دستاوردهای بهتر و بیشتری برای ورزش کشور حاصل شود و هم از سودجویی‌هایی همچون ظهور قهرمانان پوشالی و دروغین جلوگیری کنیم.


دبیر کمیته فنی انجمن موی تای با اشاره به اینکه موی تای و wmc زیر نظر فدراسیون جهانی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: همان‌طور که فعالیت‌های انجمن در بخش آماتور زیر نظر فدراسیون جهانی ایفما انجام می‌شود، اقدامات قسمت حرفه‌ای انجمن نیز توسط فدراسیون جهانی، ساماندهی و البته رصد خواهد شد. از این رو، تمامی سازمان‌ها و مجموعه‌های فعال در بخش حرفه‌ای باید زیر نظر انجمن و بخش حرفه‌ای آن فعالیت کنند.


قربانی به برنامه‌های آینده بخش حرفه‌ای انجمن موی تای در ابعاد مختلف بین‌المللی و جهانی اشاره کرد و یادآور شد: به‌زودی و طی فراخوانی سراسری، از تمامی قهرمانان، مربیان و فعالان ‌در این عرصه دعوت به همکاری و همچنین ارائه سوابق و رزومه خواهیم کرد. سپس با یک برنامه‌ریزی دقیق و با هماهنگی با فدراسیون جهانی موی تای، از مسابقات مختلف در اقصی نقاط جهان مطلع خواهیم شد تا بهترین‌ها و شایسته‌ترین فایترها را برای حضور در رویدادهای بین‌المللی شناسایی و اعزام کنیم.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد قربانی
ارسال نظر