صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳

قهرمانی واحد زاهدان در رشته‌های شطرنج، تنیس روی‌میز و کشتی مسابقات استانی دانشجویان

مسابقات استانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در رشته‌های شطرنج (خواهر و برادر) تنیس روی میز(خواهر و برادر)، تکواندو و کشتی به میزبانی واحد زاهدان برگزار شد.
کد خبر : 4951

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول تربیت بدنی ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: این مسابقات در راستای انتخاب تیم و نفرات برتر برای اعزام به مسابقات کشوری در سال 94، با شرکت 60 ورزشکار از سطح استان در واحد زاهدان برگزار شد.


محمدعلی یوسفی با بیان اینکه پس از یک روز رقابت در واحد زاهدان نتایج بدست آمده با برتری واحد زاهدان همراه بود، افزود: در رشته شطرنج برادران، وحید راشکی از زاهدان قهرمان، مسعود وحیدی نیا نائب قهرمان و مهران پیام از زاهدان مقام سوم را کسب کردند.


وی با توجه به مسابقات شطرنج خواهران عنوان کرد: مهناز ذاکری از زاهدان موفق به کسب رتبه اول، مهری دامنی از ایرانشهر رتبه دوم و زهرا حیدری رتبه سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.


مسئول تربیت بدنی ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در رشته تنیس روی میز برادران حبیب علی احمد از زاهدان، ابوالفضل اصلاحی از زاهدان، سعید آذرنگ از زاهدان، ایرج بارلزی از سراوان و سیامک حسین‌زهی از سراوان به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.


یوسفی بیان کرد: در رشته کشتی، در وزن 57 کیلوگرم رضا مالکی از زاهدان نفر اول، در وزن 61 امید جر از زاهدان نفر اول، وزن 65 مصطفی رهدار از زاهدان نفر اول و در وزن 84 سعید اصغری از ایرانشهر نفر اول این دوره از مسابقات شد.


نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در رشته شطرنج برای شرکت در مسابقات سراسری شطرنج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که اردیبهشت سال آینده در ساوه برگزار می‌شود انتخاب شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شطرنج کشتی
ارسال نظر