قدردانی هيئت مديره كانون كارگران بازنشسته تهران از تسهيل درمان بيماران در بيمارستان ميلاد
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، به نقل از گزارش روابط عمومي و امور بين الملل بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي بيمارستان ميلاد، دكتر حمزه زاده با تاكيد بر اين كه خط قرمز بيمارستان ميلاد دريافت زير ميزي است، اظهار داشت:در صورت دريافت گزارشات احتمالي در اين زمينه، برخورد قانوني خواهيم كرد.
وي با بيان اين كه روند درمان بيماران در بيمارستان ميلاد به خصوص اورژانس متحول و تسهيل شده است، اظهار داشت: توجه به دقت و زمان ارائه خدمت درماني در بيمارستان به خصوص در اورژانس مورد توجه مديريت بيمارستان است.
علي دهقان كيا رئيس كانون كارگران بازنشسته تامين اجتماعي تهران نيز با تبريك انتصاب دكتر حمزه زاده به عنوان مدير عامل بيمارستان ميلاد، گفت: در همين چند ماه كه با انتشار ويروس كرونا همزمان شد، دكتر حمزه زاده نشان داد كه مديري كاردان وپرانرژي است.
دهقان كيا تاكيد كرد: در چند ماه گذشته خدمات مديريت جديد بيمارستان ميلاد قابل لمس بوده كه تحول اورژانس بيمارستان سند واضح تحول در بيمارستان است.
وي نياز بازنشستگان را به درمان بيشتر از شاغلان دانست و اظهار اميدواري كرد كه همكاري خوبي بين كانون كارگران بازنشسته تامين اجتماعي تهران و بيمارستان ميلاد ايجاد شود.
علي اكبر عيوضي عضو هيات مديره كانون كارگران بازنشسته تامين اجتماعي تهران نيز بيمارستان ميلاد را ويترين درمان سازمان تامين اجتماعي دانست وگفت: در افكارعمومي عملكرد بيمارستان ميلاد را سنجش عملكرد درمان سازمان تامين اجتماعي محسوب مي كنند
وي ضمن قدرداني از ساماندهي اورژانس بيمارستان ميلاد گفت: كار بزرگي توسط مديريت جديد بيمارستان در اورژانس انجام شده است كه نيازمند حمايت مسئولان وزارت رفاه و سازمان تامين اجتماعي و نظارت مستمر مسئولان بيمارستان است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/