صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش خبر داد؛

نصب پرچم کشور مقابل ترفند جدید قاچاقچیان سوخت/ دستگیری 5 خدمه یک فروند لنج باری و صیادی در کیش

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری 5 خدمه یک فروند لنج که با نصب پرچم کشور ثالث نسبت به فروش سوخت اقدام می کردند، خبر داد.
کد خبر : 493560

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی اصغر جمالی گفت: در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، نیروهای پایگاه دریابانی کیش براي اجرای طرح در سطح حوزه استحفاظی به گشت اعزام و حین کنترل نوار مرزی به یک فروند لنج باری و صیادی که در حال گذر به سمت مرز بود، مشكوك شدند.


وی افزود: خدمه های این شناور با داشتن پرچم کشور ثالث، غیر از پرچم جمهوری اسلامی ایران، نسبت به فروش سوخت قاچاق در اعماق آبهای خلیج فارس اقدام می کردند.


فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش تصریح کرد: ماموران درياباني پس از توقیف لنج در بازرسي از این شناور موفق شدند، 35 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و 5 خدمه این لنج های باری و صیادی را دستگیر و تحویل مقام قضائی دهند.


وی با اشاره به اینکه سودجویان با هر ترفندی قصد انتقال سرمایه های ملی از کشورمان را دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و حتی ورود به آب های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت های جمع آوری شده به شناورهای خارجی می کنند.


جمالی تاکید کرد: در واقع قاچاقچیان، سوختی که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود را با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند.


فرمانده پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه اینگونه اقدامات غیرقانونی سود نامشروع بسیاری برای متخلفان دارد، برخی افراد هنجارشکن در این حوزه ورود می کنند که البته پلیس نیز در برخورد با این افراد با قاطعیت تمام همواره در صحنه حاضر است و امیدواریم با مجازات هایی که توسط مقام قضائی برای آنها تعیین و اعمال می شود در آینده شاهد افزایش بازدارندگی مجازات ها و عدم ورود متخلفان به این حوزه باشیم.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر