صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

نحوه پیگیری صدور کارت پایان خدمت تشریح شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت و یا اصلاح اطلاعات مندرج در آن را تشریح کرد.
کد خبر : 492772

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ سردار تقی مهری پیرامون ابهامات و مشکلات برخی از سربازان در حوزه صدور کارت پایان خدمت در تکمیل اخبار منتشرشده در رسانه ها اظهارکرد: صدور کارت پایان خدمت هوشمند سربازان توسط سازمان وظیفه عمومی انجام می پذیرد و اجرای این کار مستلزم ثبت اطلاعات پایان خدمت آنان توسط یگان خدمتی در سامانه می باشد.


وی افزود: کلیه سربازان برای پیگیری صدورکارت خود می بایست در ابتدا موضوع را از یگان خدمتی خود پیگیری و پس از حصول اطمینان از ثبت اطلاعات پایان خدمت خود در سامانه نیروهای مسلح منتظر دریافت کارت از طریق پست باشند.


رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تاکید کرد: در صورت تسویه حساب و ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، حداکثر زمان اجرای فرآیند صدورکارت و ارسال آن توسط سازمان وظیفه عمومی ،۱۵ روز پس از ثبت و انتقال اطلاعات توسط یگان خدمتی می باشد .


وی  با بیان اینکه همزمان با صدور کارت هوشمند ، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدورکارت برای متقاضی ارسال می شود، اذعان داشت: در صورتی که پس از گذشت ۱۵ روز از زمان دریافت پیامک،کارت دریافت نشده،ابتدا برای پیگیری به اداره  پست مراجعه و در صورت نبودن کارت در آن مرکز ،می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در خواست ارسال مجدد آن ثبت شود.


 وی گفت: افرادی که پیامک صدور کارت از سوی سازمان وظیفه عمومی دریافت نکرده اند،می بایست از طریق بخش استعلامات پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین وضعیت کارت خود مطلع شوند.


سردار مهری  خاطرنشان کرد:در صورتی که به علت عدم حضور متقاضی در محل سکونت و یا تغییر نشانی ،کارت پایان خدمت تحویل متقاضی نشود ،کارت مذکور به اداره پست منطقه عودت و در نهایت به سازمان وظیفه عمومی ناجا برگشت داده می شود،همچنین این دسته از افراد می بایست با مراجعه به دفاتر (پلیس+۱۰) ، نشانی محل سکونت خود را تغییرداده و درخواست ارسال مجدد کارت پایان خدمت  را ثبت کنند.


این مقام ارشد انتظامی در مورد نحوه اصلاح اطلاعات درج شده در کارت پایان خدمت اظهارکرد: افرادی که  پس از اتمام خدمت سربازی و اخذ کارت پایان خدمت، متوجه مغایرت اطلاعات درج شده درکارت خود شوند، می بایست برای اصلاح اطلاعات به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کنند.


انتهای پیام/4148


انتهای پیام/

ارسال نظر