صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
آصفری در گفتگو با ‌آنا:

مجلس یازدهم نباید درگیر انتخابات ریاست‌جمهوری شود

منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری 1400 نزدیک است باید به شدت مراقب باشیم مجلس درگیر مسائل سیاسی نشود.
کد خبر : 492739

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم اظهار کرد: این پیام نقشه راهی برای مجلس یازدهم است. امروز مهم‌ترین مسئله کشور معیشت طبقه ضعیف جامعه است که باید در اولویت کار همه نهادهای کشور به‌خصوص مجلس قرار گیرد.


وی با اشاره به اینکه جامعه ایران امروز با معضلات فرهنگی دست به گریبان است، افزود: فضای مجازی سبب نفوذ فرهنگ‌های بیگانه و  غربی شده و اگر به این مهم توجه نکنیم مطمئناً مسائل با اهمیت کشور با مشکل مواجه خواهد شد.


منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم تصریح کرد: اولویت مجلس یازدهم حل مشکلات اقتصادی و از بین‌ بردن مشکلات معیشتی مانند؛ تورم، بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها و در درجه بعد پرداختن به مسائل فرهنگی است.


آصفری با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم نیروهای متخصص، با انگیزه و توانمندی را در خود دارد و می‌تواند در اهداف خود موفق باشد، خاطرنشان کرد: این موفقیت منوط بر این است که مجالس در سایه را مدیریت کند و کمترین موضوعش مسائل سیاسی باشد.


وی گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است باید به شدت مراقب باشیم مجلس درگیر مسائل سیاسی نشود، این تجربه گران‌بهایی است که نیروهای کارآمد در مجلس یازدهم حضور دارند و باید از این موقعیت به نفع کشور استفاده کرد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

برچسب ها: محمدحسن آصفری
ارسال نظر