صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
رئيس پايگاه هفتم پليس امنيت عمومي پايتخت:

دو قهوه خانه متخلف در حوالی بازار تهران پلمب شد

رئيس پايگاه هفتم پليس امنيت عمومي پايتخت، از بازديد مستمر و نظارت دقيق از واحد صنفي عرضه قليان در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: دو قهوه خانه متخلف در حوالی بازار تهران پلمب شد.
کد خبر : 492112

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامرضا صالحي ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر پلمب دو قهوه خانه متخلف در حوالي بازار تهران اظهار کرد: برابر تدابير انجام شده مبني بر ممنوعيت عرضه قليان در سفرخانه هاي سنتي و غيره، در راستاي ارتقا سلامت عمومي شهروندان و جلوگيري از شيوع ويروس کرونا، بازديد از واحد هاي صنفي در دستور کار قرار گرفت.


وي افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پايگاه هفتم پليس امنيت پايتخت در 24 ساعت گذشته از  واحدهاي صنفي و مراکز عرضه قليان در سطح بازار تهران بازديد کردند.


رئيس پايگاه هفتم پليس امنيت عمومي پايتخت گفت:   2 واحد صنفي پس از احراز تخلفات و عرضه غير مجاز قليان و عدم رعايت دستورالعمل و ابلاغيه ستاد ملي مبارزه با کرونا با دستور قضائي پلمپ شد.


صالحي بیان کرد: سلامت مردم و افزايش احساس امنيت از اولويت هاي پليس است که در اين مسير شهروندان نيز مي توانند با معرفي اصناف متخلف از طريق شماره تلفن 110 ما را در تامين بهتر امنيت و پيشگيري از شيوع بيماري مهلک کرونا ياري کنند.


انتهای پیام/4148


انتهای پیام/

ارسال نظر