صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

با خودروی ستاره های سرخابی آشنا شوید

فوتبالیست ها خیلی توی چشم هستند، هر جا می روند جلب توجه می کنند، دوربین ها بالا می آید و از آن ها عکس می گیرد، گاهی خودشان هم دوست دارند توی دید باشند، خیلی از آن ها خانه شخصی ندارند اما حتماً یک خودروی بسیار گرانقیمت دارند و ترجیح می دهند در برج های لوکس منزل رهن و اجاره ای داشته باشند اما خودروی معمولی سوار نشوند.
کد خبر : 49195
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه خراسان نوشت: البته درآمد بسیاری از آن ها به خاطر سال ها بازی در تیم های داخلی و خارجی به خصوص لیگ های حاشیه خلیج فارس بسیار بالاست و طبیعی است که توانایی خرید چنین خودروهایی را داشته باشند اما وقتی یک نفرشان با خودروی لوکس سر تمرین حاضر می شود انگار همه باید از او پیروی کنند و هر کسی در حد توانش. البته این میل در هنرمندان کمتر دیده می شود، که در مطلب دیگری بررسی خواهد شد.


با هم مروری داریم بر خودروی برخی از فوتبالیست ها، اما قبلش چند نکته: اول این که خیلی از فوتبالیست ها فقط یک خودروی لوکس ندارند مثل علی دایی.

بنابراین ممکن است در مطلب ما خودرویی ذکر شده باشد و شما عکس تازه ای از عزیزان با خودروی دیگری ببینید. دوم این که هر چند ما آخرین اطلاعات را از مسیرهای مختلف پیدا کردیم، در عین حال به طور قطعی و به روز امکان پیدا کردن نام خودرو نبوده و می توان گفت خودرویی که جلوی اسم یک فوتبالیست نوشته شده، لااقل در مقطعی مورد استفاده وی بوده، مدارکش هم موجود است!

پرسپولیسی ها

Z4 محسن مسلمان/ محسن مسلمان جوان است اما سال هاست لیگ برتر بازی می کند و تجربه حضور در یک تیم متمول مثل ذوب آهن را هم داشته است.

زد فور مشکی رنگ مسلمان که با پلاک 77 همچون شماره پیراهنش ست شده است به یکی از گرانقیمت ترین خودروهای پارکینگ درفشی فر در زمان تمرینات این تیم تبدیل شده است.

206 هافبک دفاعی/ نوراللهی بازیکن بی ادعا و متعصبی است که توسط دایی کشف شد و دوفصل است به طور جدی به فوتبال ایران معرفی شده است. باید منتظر باشیم و ببینیم هافبک دفاعی محبوب سرخ ها فصل بعد چه خودرویی سوار می شود؟

بی ام دبلیوی بنگر/ محسن بنگر 36 ساله حدود 8 سال در سپاهان بوده و در اوج ولخرجی های رویانیان به پرسپولیس آمد. بنگر از پورشه تا بی ام دبلیو داشته اما مدتی است خودروی لوکسی ندارد.

سوناتا بابک حاتمی/ بازیکن سابق سایپا که بین هواداران سرخ چندان محبوب نیست، سوناتا دارد.

لکسوس سوشا/ سوشا مکانی بازیکن عجیبی است، دعوا می کند، اشک می ریزد و شاد می شود، خلاصه راحت احساساتش را بروز می دهد و لکسوسی هم که دارد به رفتار پرهیجانش می آید.

سمند برای گلزن دربی/ علی علیپور زمانی درخشان به پرسپولیس آمد، جوان است و ریز اندام و با گلزنی در دربی مشهور شد اما در حال حاضر یک سمند دارد. فعلاً که پایتخت نشین شدن روی مدل مو و رفتارش تاثیری نداشته اما فصل بعد که رقم قراردادش بیشتر شود، بهتر می توان درباره او قضاوت کرد.

207 برای آقای گل/ طارمی سال قبل به خاطر بازی های درخشان یک خودرو جایزه گرفت که به مجتبی محرمی پیشکسوت سرخ ها هدیه کرد، الان هم که آقای گل موقت لیگ است با 207 تردد می کند. خودروی طارمی معمولا وظیفه رساندن برخی بازیکنان جوان پرسپولیس را نیز برعهده دارد و او هیچ وقت تنها به درفشی فر نمی آید.

206 رامین رضائیان/ مدافع راست ملی پوش پرسپولیس، در راه آهن که بود خودروی لوکسی داشت اما گویا سیستم قطره چکانی پرداخت ها در پرسپولیس او را مجاب کرده 206 سوار شود.

بی ام دبلیو ایکس 3 احمدزاده/ بازیکن ریز نقش و جوان سرخ ها سه فصل قبل ناشناس بود و فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا نکرد، دو فصل حضور در تراکتور برای سربازی باعث شهرت او شد و حالا هم بی ام دبلیو سوار می شود اما گویا مدعی است که خودرو متعلق به خودش نیست.

دفاع چپ مترو سوار/ محمد انصاری دفاع چپ تازه وارد بی سر و صدا و گمنام سرخ ها که در دربی چهره شد، با مترو تردد می کند و خیلی هم راحت است. خودش می گوید هنوز آن قدر معروف نشده که کسی او را در مترو بشناسد.

استقلالی ها

در بین بازیکنان استقلال خسرو حیدری و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند اما خودروهایشان را از یک مدل خریداری نکرده اند.

امید ابراهیمی هیوندا آی ایکس 55 دارد و خسرو حیدری با سوناتای نیوفیس سر تمرین می آید. امین حاج محمدی که در این فصل به استقلال پیوسته خودرویی مشابه آرش برهانی خریده است. او بعد از این که اولین پولش را از باشگاه استقلال دریافت کرد، ترجیح داد از خانواده کیا اسپورتیج خریداری کند، دقیقا همان ماشینی که آرش برهانی هم آن را دارد. در بین بازیکنان و کادرفنی استقلال، تعداد زیادی از آن ها مشتریان ایران خودرو هستند و ترجیح می دهند ماشین های وطنی سوار شوند. جابر انصاری، یعقوب کریمی، علی اصغر قربانعلی پور، محمد نوازی و مجید صالح افرادی هستند که با پژو 206 سر تمرین می آیند و البته روزبه چشمی هم ترجیح داده با اولین پول قراردادش یک پژو پرشیای صفر خریداری کند. اگر به خودروهای میلاد فخرالدینی و سیروس دین محمدی مربی استقلال توجه کنید، می توانید متوجه شوید که آنها چه رابطه خوبی با هم دارند.

هم فخرالدینی و هم دین محمدی هر دو با کیاسراتو سر تمرین استقلال می آیند.

در بین استقلالی ها کمپانی مزدا هم علاقه مندان خاص خود را دارد. در بین بازیکنان این تیم وحید طالب لو و سجاد شهباززاده، بازیکنانی هستند که مزدا3 سوار می شوند. در بین بازیکنان استقلال تنها جاسم کرار است که ماشین آف رود سوار می شود. فرزاد مجیدی در بیشتر تمرینات با هیوندا آزرا در تمرین استقلال حاضر می شود.

البته او گاهی هم با لندرور فرهاد مجیدی برادرش به تمرین می آید. زمانی که مظلومی در لیگ یازدهم سرمربی استقلال بود، ترجیح می داد با پژو 206 سر تمرین استقلال حاضر شود ولی حالا تحت تاثیر فعالیت هایی که در 3 سال دوری اش از فوتبال داشته، توانسته یک هیوندای آی ایکس 55 برای خود دست و پا کند.

در بین بازیکنان استقلال کسانی هم هستند که مشتری دائم آژانس ورزشگاه آزادی هستند. حنیف عمران زاده و میثم مجیدی بازیکنانی هستند که در کنار پروپجیچ، هرائر مگویان،محسن کریمی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و علیرضا رمضانی ماشین ندارند و با آژانس از تمرین به خانه هایشان برمی گردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر