صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

منتجب‌نیا: مواضع‌ خصمانه علیه دولت از سوی رسانه‌هایی که با اعتبار عمومی اداره می‌شوند، غیرشرعی و غیرقانونی است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تقدیر از اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری در نمایشگاه مطبوعات، این سخنان را حرف اصلی دل مردم خواند که از زبان رئیس جمهوری بیان شده است.
کد خبر : 49167

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا با حضور در غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری اظهار کرد: رئیس‌جمهوری حرف خیلی از صاحبان قلم را که جرأت گفتن آن را نداشتند، بیان کردند. رئیس جمهوری به عنوان نماینده کل ملت حرف همه مردم را زدند.


قائم مقام حزب اعتماد ملی تأکید کرد: رسانه‌هایی که از اعتبارات عمومی استفاده می‌کنند و منتسب به نهادها و مقامات عالی کشور هستند، در بسیاری موارد بدترین و خصمانه‌ترین موضع‌گیری‌ها را علیه دولت دارند، این موضوع هم از لحاظ شرعی و هم قانونی ایراد دارد.


وی افزود: متأسفانه کسی با این رسانه‌ها برخورد نکرده و جلوی آنها را نگرفته است و حتی این رسانه‌ها گاهی پا را فراتر نهاده و انتظارات دشمن را بیان می‌کنند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اقدام نامناسب رسانه ملی در تمسخر یکی از اقوام ایرانی تصریح کرد: متأسفانه رسانه ملی حرکتی را انجام داده که تمام آذری‌زبانان رنجیده خاطر شده‌اند، این رسانه وجدان عمومی را جریحه‌دار کرده است.


منتجب‌نیا گفت: چه کسی باید جلوی این رسانه‌ها را بگیرد تا منصفانه عمل کنند؟ امیدواریم سخنان رئیس‌جمهوری روزی جنبه عملیاتی به خود بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر